וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי מסיקה מעבירה את המועד עם הרבה חול

15.4.2017 / 2:00

זה רק נראה נוצץ, כי בסופו של דבר הכוכבים הם כמו כולנו - גם אם הם יודעים להשתמש בפילטר אינסטגרם מחמיא. והפעם: סיון קליין, דן רושנסקי, היידי קלום ועוד כוכבים מורדים את הבגדים לכבוד האביב. וואלה! סלבס עממית

לא תאמינו, אבל יהודה ושלומית קונים במכולת. בר עומדת בתור להיבדק על ידי מאבטח בקניון ואייל - גם הוא צריך לעבוד על המכשירים בחדר הכושר להשוויץ בשרירים. למרות התדמית הזוהרת, העובדה שהם מסובבים ראשים או מוזמנים לאירועים בחברת היפים, האמיצים והעשירים - כוכבי ביצת הבידור הם ממש כמו כולנו, פשוטי העם.

לכן, וואלה! סלבס אוספת עבורכם מקבץ שבועי של תמונות אינסטגרם עדכניות, ערוכות וחתוכות על ידי הכוכבים הישראלים, שמוכיחות אחת ולתמיד שגם אדם מפורסם הוא הכי אחי(כם). הרי זה רק נראה נוצץ.


גם לוואלה! סלבס יש אינסטוש. תנו לה ב#לייק

רק נראה נוצץ - מירי מסיקה. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - מירי מסיקה/צילום מסך, אינסטגרם
רק נראה נוצץ - מירי הפניה. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - מירי הפניה/צילום מסך, אינסטגרם

חג הפסח עובר עליכם עם הרבה חול, אך אין מה לאכול? לא במקרה של מירי מסיקה שנסעה עם בעלה לנופש שבו לא כרסמה מצות, אלא דווקא את שפתיו של אהובה אורי, כשהשניים שורצים על החוף אל מול שקיעה, תוך כדי שהיא משוויצה בקימורים בבגד ים. הכי #רוצה_שיתארך_הרגע_לעולם

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רק נראה נוצץ - סיון קליין. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - סיון קליין/צילום מסך, אינסטגרם

אז יש כאלה שאוהבים לאהוב את בן הזוג, אבל יש אחרים שמקדישים את מיטב זמנם לפרי חלציהם. תראו איך #אמא_אדמה, סליחה, סיון קליין לא רק לקחה את הבייבי בנו לצוף מעל המים, אלא מחברת אותו לטבע בסוג-של-שיעור-שחייה פוטוגני של אם ובנה.

רק נראה נוצץ - לירון ויצמן. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - לירון ויצמן/צילום מסך, אינסטגרם

ראיתם איך הבייבי שלעיל עטוף כהלכה? אז זהו, שגם המגישה הזוהרת לירון ויצמן נחשפה לשמש במהלך בילוי בתאילנד, רק שעשתה זאת בצורה מבוקרת להפליא. הכובע? שם, משקפי השמש גם, ואפשר להמר שמקדם ההגנה נמרח כהלכה בטרם יצאה לטגן עצמה. חסר בתמונה על מנת להפוך למייצג #חכם_בשמש 2017: בקבוק מים.

רק נראה נוצץ - דן רושנסקי. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - דן רושנסקי/צילום מסך, אינסטגרם

אם חשבתם שדן רושנסקי הפסיד משהו שהתרחש בעולם בשלושת החודשים שבהם התבודד בבית "האח הגדול", נדמה שטעיתם. בכל זאת, לא רק שהאביב הביא איתו המון זמן פנוי עבור רושנסקי, שאותו הגברבר מעביר בטיפוח הדשא בבית הוריו, אלא שהוא אף טורח לתעד את הרגעים שבהם הוא נטול חולצה. כאמור בלי אורנה (או כל בלונדה אחרת) בחייו, מדובר בגבר עסוק, #עסוק_מאוד.

רק נראה נוצץ - היידי קלום. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - היידי קלום/צילום מסך, אינסטגרם

תודו שהתגעגעתם להיידי כשהיא לובשת שום קלום (הא, משחק מילים!). אבל אינסטוש כמו אינסטוש, כך שגם אם החופשה מענגת במיוחד והחלק העליון של הביקיני מיותר, הסופרמודל עדיין תבקש מהבויפרנד צעיף רק כדי לכסות את הפטמות המשתוללות שלה, רגע לפני שהרשת החברתית תחסום את הפרופיל האישי בגלל תמונה פרובוקטיבית מדי מס' #253415.

רק נראה נוצץ - מייקל לואיס. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - מייקל לואיס/צילום מסך, אינסטגרם

אתם אולי מסתתרים מאחורי הווילון המאולתר בעוד חנות של רשת פופולרית בקניון הקרוב לביתכם, רק כדי שזר מסתורי לא יראה לכם את התחתונים (ושלושה קילוגרמים שעליכם להוריד עד לבוא הקיץ) במהלך מסע שופינג מסעיר, אבל מייקל לואיס? #אין_בושה, פשוט אין צורך. אם הוא נראה בתחתונים טוב יותר מ-99% מהאוכלוסייה, הדוגמן יחליף בגדים היכן שבא לו!

רק נראה נוצץ - קורין גדעון. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - קורין גדעון/צילום מסך, אינסטגרם

בפינת הביזאר: שום תמונה מעבר לים, בלי אייפל או בקתה במלדיביים, אבל את התיעוד המלבב על כיסא במחלקת תיירים עם הלאבר? קורין גדעון פשוט חייבת. #נשיקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully