וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים שאחרי: שני גולדשטיין - שטן או מלאך?

7.4.2017 / 0:01

חבר הכנסת שמצפה לבייבי, הרומן שהדהים את מירי רגב, כוכבת הילדים שמטעה את המעריצים, כוכב הריאליטי שקיבל תכנית ריאליטי נוספת, וכמובן, האם לכוכבת האח הגדול עלה השתן לראש - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

עיבוד תמונה

את הרשימה פותח קולולו אחד גדול לחבר הכנסת, אורן חזן, שהתבשר כי הוא ואשתו מצפים לבייבי ראשון שיגיח לאוויר העולם ממש בעוד מספר חודשים, זאת חודשיים בלבד לאחר שהשניים צעדו אל עבר החופה.

חתונתו של ח"כ אורן חזן, פברואר 2017. אולמי דוריה,
שיהיה במזל! אורן ואשתו/אולמי דוריה

יאללה, למקום הרביעי, עדיין בכנסת ישראל, כי מעיין אדם, המוכרת לכם יותר כדוברת לשעבר של השרה מירי רגב, ניהלה רומן עם לא אחר מאשר שגיא ברייטנר. איפה כל הטוב הזה קרה? בפיליפינים, במהלך צילומים לריאליטי "הישרדות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מעיין אדם, שגיא ברייטנר. ניר פקין
חמודים. שגיא ומעיין/ניר פקין

במקום השלישי נמצאת עוד אחת שיודעת לעשות כפיים, קוראים לה נועה קירל, שהחליטה שבמעמדה הרם היא צריכה להשתמש בכפילה, כך שאם אתם מגיעים להופעה שלה, תבדקו טוב טוב שאכן מדובר בקירל המקורית ולא ברקדנית ליווי שלה, שיוצאת מהרכב לפני הכוכבת על מנת לתעתע במעריצים.

נועה קירל. ספק לנס הפקות,
דומות? נועה והכפילה/ספק לנס הפקות

ועכשיו קצת לענייני האח הגדול, כך שבמקום השני נמצא האיש והדיבור הלא ברור, חיים שועי או בשם הבמה שלו – חמימו – שכפי שזה נראה יחזור למסך שלכם בקרוב מאוד, שוב בריאליטי מן הסתם, אלא שהפעם בריאליטי הכדורגל 'גולסטאר'.

חיים שועי. ניר פקין
הכדור עגול. חמימו/ניר פקין

ובמקום הראשון, עדיין "האח הגדול", כי מעריצים של שני גולדשטיין, כאלו שתמכו בה במהלך כל העונה התלוננו באזני וואלה! סלבס כי פליטת הריאליטי מתייחסת אליהם בזלזול, לא מוכנה לעמוד להצטלם איתם ולא הייתה נחמדה אליהם כשפגשו אותה. היא כמובן, הכחישה הכל ולא הבינה על מה מדובר.

שני גולדשטיין. שוקה כהן
מלאך או שטן? שני/שוקה כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully