וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא סטייק ולא פרוסה עם שוקולד: אייל גולן משוויץ בפיגורה

8.4.2017 / 0:03

זה רק נראה נוצץ, כי בסופו של דבר הכוכבים הם כמו כולנו - גם אם הם יודעים להשתמש בפילטר אינסטגרם מחמיא. והפעם: אין מחיר לחופש של שני גולדשטיין, יובל שרף מתוחה וג'יזס, כלומר, אביב אלוש. וואלה! סלבס עממית

לא תאמינו, אבל יהודה ושלומית קונים במכולת. בר עומדת בתור להיבדק על ידי מאבטח בקניון ואייל - גם הוא צריך לעבוד על המכשירים בחדר הכושר להשוויץ בשרירים. למרות התדמית הזוהרת, העובדה שהם מסובבים ראשים או מוזמנים לאירועים בחברת היפים, האמיצים והעשירים - כוכבי ביצת הבידור הם ממש כמו כולנו, פשוטי העם.

לכן, וואלה! סלבס אוספת עבורכם מקבץ שבועי של תמונות אינסטגרם עדכניות, ערוכות וחתוכות על ידי הכוכבים הישראלים, שמוכיחות אחת ולתמיד שגם אדם מפורסם הוא הכי אחי(כם). הרי זה רק נראה נוצץ.


גם לוואלה! סלבס יש אינסטוש. תנו לה ב#לייק

הכל נוצץ אייל גולן. צילום מסך, אינסטגרם, עיבוד תמונה
הכל נוצץ אייל גולן/עיבוד תמונה, צילום מסך, אינסטגרם

אצלכם העונה החמה רק החלה, אבל אייל גולן יודע איך לתפוס קרני שמש של עונת מעבר בימים שכאן עדיין מטפטף: חופשה אקזוטית בחו"ל! שאלירז יאכל שלג בלפלנד, רוסלנה תתעטף במעיל באירופה, הזמיר המסלסל ירים עם החבר'ה על חוף לוהט ואם אפשר להשוויץ בחיטובים, מה טוב, כי #לא_פשוט_להיות_פשוט

הכל נוצץ יובל שרף. צילום מסך, אינסטגרם, עיבוד תמונה
הכל נוצץ יובל שרף/עיבוד תמונה, צילום מסך, אינסטגרם

אי שם בתוך חדר נסתר, כנראה, רחוק מעיניי כל (אך כולל כמה מצלמות סלולריות), מבלה יובל שרף הענוגה יחד עם חברה על מזרן משותף. היא מזיעה בטייטס, נושפת ושואפת, #נוטפת, מטפטפת, נמתחת, גונחת ונאנחת בחברת ה-BFF. לא, שובבים, לא כמו שקורה אצלכם בחדר המיטות, אלא בתרגול יוגה זוגי!

הכל נוצץ אביב אלוש. צילום מסך, אינסטגרם, עיבוד תמונה
הכל נוצץ אביב אלוש/עיבוד תמונה, צילום מסך, אינסטגרם

כשזה נוגע לשחייה, יש כאלה שמפחדים לטבול במים העמוקים, יש אחרים שנעזרים במצופים, או נתמכים בבולי עץ רנדומליים - אבל ללכת על המים? #ג'יזס, זה לא ההוא שסחף אחריו את בני הדת הנוצרית, אלא אביב אלוש הצ'ארמר, רץ בין הגלים.

הכל נוצץ שי מיקה. צילום מסך, אינסטגרם, עיבוד תמונה
הכל נוצץ שי מיקה/עיבוד תמונה, צילום מסך, אינסטגרם

כשעוד היתה במסגרת פרק הריאליטי של חייה, שני גולדשטיין רק חיכתה לזה. רצתה, ציפתה, דמיינה איך יהיה לא להיות כלואה בין קירות הקרטון המצולמים. ואז זה קרה: היא יצאה מהבית של "האח הגדול" לעולם שכולו מסיבות וריגושים, יחד עם בן הזוג מהמסך עומר. והחופש? נראה כמו עוד לילה ב#החתול_והכלב

הכל נוצץ שי מיקה. צילום מסך, אינסטגרם, עיבוד תמונה
הכל נוצץ שי מיקה/עיבוד תמונה, צילום מסך, אינסטגרם

היא אולי לא חובבת אמונות תפלות, לא מתרגשת מחתולים שחורים ומשאירה את שיני השום בבית, אבל כשפים? אמאל'ה, לו הייתם פוגשים את תואם הארי פוטר הישראלי (המוכר גם כליאור סושרד) כמו שי מיקה יפרח, גם אתם הייתם ממהרים לשתף את העולם בפלא שעברתם בחברתו. מילה של וואלה! סלבס, #קסם_אמיתי.

הכל נוצץ אורי ששון. צילום מסך, אינסטגרם, עיבוד תמונה
הכל נוצץ אורי ששון/עיבוד תמונה, צילום מסך, אינסטגרם

תמשיכו לצפות בשידורים חוזרים של אהרוני, לגזור מתכונים ממגזין או לזפזפ לערוץ האוכל רק בכדי לרייר על המסך, בינתיים, אורי ששון יוכיח שהוא לא רק ג'ודוקא מסוקס ואלוף ישראלי, אלא גם ייקח שיעורי קולינריה פרטיים אצל השף אסף גרניט (שנמצא לאחרונה בכל מקום, גם באינסטוש של הספורטאי) - כדי לפנק את החבר'ה בגורמה הום מייד. ששון, #אפשר_ביס?

הכל נוצץ נדב גדג'. צילום מסך, אינסטגרם, עיבוד תמונה
הכל נוצץ נדב גדג'/עיבוד תמונה, צילום מסך, אינסטגרם

בפינת הביזאר: נדב גדג', לא רק שלא שמע על כך שלהולכי רגל אסור לבלות על שביל רוכבי האופניים בתכלית האיסור תוך סיכון חייו, אלא גם מנסה לדווש על... סימון של אופניים? חה, #גולדן_בוי, חה חה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully