וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת הספייס גירלז: "בעלי הכה אותי והכניס את המטפלת להריון"

וואלה! סלבס | צילום: גטי

4.4.2017 / 16:42

כוכבת הספייס גירלז הגיעה לבית המשפט על מנת להוציא צו הרחקה מהאקס שלה - בטענה שהכה אותה, הכריח את מל בי לקיים שלישייה עם העוזרת ואז גם הכניס אותה להריון. וואלה! סלבס לא סולחת

מלאני בי. GettyImages
הכה אותה. מלאני בי וסטפן/GettyImages

נראה שכוכבת הספייס גירלז, מלאני בי, לא קיבלה כל כך הרבה כותרות מאז שנות ה-90, אז הייתה בלהקת הבנות הכי פופולרית בעולם. אלא שהפעם, לצערה, שמה עולה לכותרות לא בהקשר חיובי. לאחר שכל העולם ואשתו גילה מה קורה בחדר המיטות שלה וקרא על האורגיות הסוערות שהייתה מקיימת עם בעלה לשעבר, סטפן בלפונטה. עכשיו, מתגלים פרטים נוספים בפרשה.


רוצים עוד רכילות?
הישרדות: הרומן על האי שיסעיר את מירי רגב
שי חי ותניה גרבר מתחרמנים על הבר

מה דעתכם על הפרשה? רכלו לנו בפייסבוק

מלאני בי. GettyImages
בימים טובים יותר/GettyImages

אתר TMZ מדווח היום (ג'), כי סקארי ספייס הגישה בקשה לבית המשפט ובה היא דורשת להוציא צו הרחקה לגרוש שלה ממנה ומבנותיהן. על פי העדות שמסרה הגברת בי, היא טוענת כי בעלה היה נוהג להכות אותה, לנער אותה, גרם לחתך בשפה שלה וזרק אותה על השטיח. על פי העדות של הזמרת, בלפונטה היה נוהג להשתמש באלימות בכל פעם שהקריירה שלה הייתה משגשגת, "הוא היה מכה אותי על מנת להראות לי מי השולט בבית", סיפרה מלאני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מלאני בי. GettyImages
אל תכאיב לי. בראון ובלפונטה/GettyImages

בעדותה, מלאני בי מספרת גם על התקף קנאה בשנת 2012, כאשר הצטלמה עבור התכנית "האקס פקטור" עם הזמר אשר, "הוא הכה אותי וחתך לי את השפה לשתיים", אם לא די בכך, כששאלה אותו איך היא תופיע עכשיו בטלוויזיה עם כל הסימנים שהוא השאיר עליה - ענה לה בלפונטה, "היית צריכה לחשוב על זה לפני שפלירטטת ושכבת עם אשר".

עוד מספרת הזמרת המפורסמת שבאחת הפעמים בהן הכה אותה, הוא אף מנע ממנה מלהזעיק אמבולנס על מנת שיבהיל אותה לבית החולים, תוך כדי שצעק עליה "תמותי כלבה".

מלאני בי. ספלאש
יש לך כחול על הישבן?/ספלאש

אם לא די בכל ההתעללות הפיזית, נראה שסטפן התעלל בה גם נפשית כשדרש ממנה לקיים יחסי מין איתו ועם המטפלת של הילדות שלה - ולאחר מכן גם הכניס את המטפלת להיריון והציע, כך מספרת מל בי, "ששלושתם יחיו ביחד". לבסוף המטפלת עברה הפלה לא לפני שהיא קיבלה "פיצוי" של 300 אלף פאונד.

וואלה! סלבס המומה מהסיפור וכבר שעות מנסה לתפוס את פוש ספייס, רק כדי לשמוע מה יש לה להגיד.

מלאני בי. GettyImages
מה עבר עליך? מלאני בראון/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • מלאני בי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully