וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסלבס חושפים: המכה האישית שלי

וואלה! סלבס

10.4.2017 / 0:01

רכיבה על סוסים, זלילת מטעמים והמון כושר - אלה רק חלק מהמכות האישיות של המפורסמים, שהתייצבו מול המצלמה של וואלה! סלבס עבור פרויקט מיוחד שבו בחרו את המכה האישית שלהם. אז מה המכה של מירי בוהדנה, נועה קירל וטום באום? וואלה! סלבס מכה שנית

חשבו, טרחו והיו עבדים: ליהי עטר-בכר, אמיר צומר ואדם סרור
הפיקה ועמלה: חגית ברק
צילמו ותקעו מצות: ניב אהרונסון וראובן קסטרו

כל ילד בגן מכיר את סיפור ההגדה של פסח, ובעיקר יודע לדקלם בעל פה את עשר המכות שהוריד אלוהים על המצרים במצרים: דם, צפרדע, כינים, ערוב וכו' - הן רק חלק מהמכות שכולכם מכירים, אבל מה עם הקשיים שאתם לא מכירים?

כמחווה לחג החירות, וואלה! סלבס פנתה לאנשים המפורסמים בארץ וביקשה מהם לבחור את המכה האישית, אלא שהפעם לא מדובר במכה נוראית כמו אלה שהיו במצרים, אלא דווקא בגילטי פלז'ר של המפורסמים. או במילים אחרות - הדברים הקטנים שעושים להם טוב והם מכורים אליהם.

כמדי שנה, גם הפעם וואלה! סלבס מציגה פרויקט צילומים מיוחד, בו מיטב הכוכבים בחרו את המכה האישית שלהם ותועדו בזמן שהם חווים אותה. אז מתי בפעם האחרונה ראיתם את מירי בוהדנה רוכבת על סוסים או את כוכבת הילדים, מיכל הקטנה, מגהצת בלי הפסקה? בפרויקט המיוחד תוכלו גם לראות את טום באום כשהוא מוקף באוכל טעים בזמן שדין מירושניקוב תועד כשהוא במהלך אימון גופני בחוף הים. מה המכה של נועה קירל, עדן בן זקן, אושרי כהן ואיציק זוהר?

מה דעתכם על המכות של הסלבס? רכלו לנו בפייסבוק

המכה של עדן בן זקן | בשמים

מיכל הקטנה. ניב אהרונסון, ראובן קסטרו
מיכל הקטנה/ראובן קסטרו, ניב אהרונסון

"יש לי אהבה גדולה ולא מובנת לבשמים. כל פעם שאני נוסעת לחופשה אני חייבת להביא איתי כמה, ככה שכל שידת הטואלט שלי מפוצצת בבשמים".

המכה של מירי בוהדנה | רכיבה על סוסים

מירי בוהדנה. ניב אהרונסון, ראובן קסטרו
מירי בוהדנה/ראובן קסטרו, ניב אהרונסון

"הנוכחות עם החיה לא סתם מרפאה אנשים עם מוגבלויות. זו חיה שמתקשרת באנרגיות ונותנת אהבה עד אין קץ, מה גם שהיא האצילה מבין כולם".

המכה של טום באום | מזון גורמה

טום באום. ניב אהרונסון, ראובן קסטרו
טום באום/ראובן קסטרו, ניב אהרונסון

"אני מאוד אוהב ומעריך אוכל. לשמחתי אין לי יותר מידי אישיוז עם זה, אני פשוט אוכל מה שבא לי ומתי שבא לי. הבעיה היחידה זו הבטן הרגיזה שלי. היא מתרגזת מאוד מהר אם האוכל לא טוב".

המכה של נועה קירל | צילום תמונות סלפי

נועה קירל. ניב אהרונסון, ראובן קסטרו
נועה קירל/ראובן קסטרו, ניב אהרונסון

"אני אוהבת לתעד את הדברים שעוברים עלי ביום-יום. הפזמון של הלהיט הכי גדול שלי הוא 'סלפי עם קהל של משתוללים', כך שכל יום אני מתעדת עשרות סלפיז ומעלה אותם לאינסטה, לסטורי, וכמובן גם כאלה עם הקהל בהופעות שלי".

המכה של דין מירושניקוב | ספורט

דין מירושניקוב. ניב אהרונסון, ראובן קסטרו
דין מירושניקוב/ראובן קסטרו, ניב אהרונסון

"זו דרך חיים בריאה. זה הזמן שלי להתנתק מהטלפון ומכל שאר העולם ולהשקיע בעצמי".

המכה של טיטי איינאו | בגדי ים

טיטי איינאו. ניב אהרונסון, ראובן קסטרו
טיטי איינאו/ראובן קסטרו, ניב אהרונסון

"יש לי פטיש מטורף לבגדי ים. לפחות שלוש מגירות ענקיות שלי מפוצצות בבגדי ים. אני מטיילת המון בעולם ובכל נסיעה אני מביאה איתי פיס הביתה. למזלי, עכשיו אני הפרזנטורית של "טורקיז" ויכולה להנות מהעניין".

המכה של יעל גולדמן | "איקי דביקי"

יעל גולדמן. ניב אהרונסון, ראובן קסטרו
יעל גולדמן/ראובן קסטרו, ניב אהרונסון

"המשחק שהרס לי את החיים. הבנות שלי כל הזמן רוצות לקנות את המשחק ואני כל פעם מתפתה כי אני שוכחת את הנזקים שזה עושה. זה פשוט מטנף, כשזה נדבק לבגד זה לא יורד, והחמור מכל - זה הרס לי את הרכב. זה נדבק לריפוד כך שהאוטו כרגע במצב לא טוב, בוא נאמר".

המכה של איציק זוהר | הבת שלו

איציק זוהר. ניב אהרונסון, ראובן קסטרו
איציק זוהר/ראובן קסטרו, ניב אהרונסון

"הבת שלי, אלייה אנדריה, היא בערך היחידה שיכולה להוציא ממני כמויות של רגש שלא הכרתי. יש בינינו קשר מיוחד, והיא מצליחה להוציא ממני את כל הרוך שבי".

המכה של מיכל הקטנה | גיהוץ

מיכל הקטנה. ניב אהרונסון, ראובן קסטרו
מיכל הקטנה/ראובן קסטרו, ניב אהרונסון

"מגיל קטן אני זוכרת את עצמי בבית של ההורים אחראית על הגיהוץ, ומאז התמכרתי. אני אוהבת שהבגדים בארון מסודרים ומגוהצים כמו חיילים. גיהוץ זה התרפיה שלי".

המכה של אושרי כהן | טי-שירט שחורה

אושרי כהן. ניב אהרונסון, ראובן קסטרו
אושרי כהן/ראובן קסטרו, ניב אהרונסון

"המכה שלי היא טי-שירט שחורה. לא משנה כמה אני מנסה להכניס מדי פעם צבע לארון שלי, אני מוצא את עצמי מתלבט בין כמה חולצות של 'מאניה ג'ינס' ובסוף בוחר... בטי-שירט שחורה!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully