וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלאי אמת: עד כמה אתם מכירים את הנסיך הארי

וואלה! סלבס

31.3.2017 / 6:03

בכל שבוע יתפרסמו חמש עובדות על כוכב גדול מעבר לים, אך רק אחת מהם נכונה. אז עד כמה אתם מכירים את הסטארים הגדולים בעולם? והשבוע- הנסיך הארי

לכל אחד יש סוד שהוא מסתיר מהעולם: בין אם זה שם הנעורים שלו, המאכל הדוחה האהוב עליו או סתם פטיש חסר היגיון, אבל עם עובדות אי אפשר להתווכח. אי לכך, וואלה! סלבס מציבה בפניכם אתגר חדש - נסו לגלות מה האמת ההזוייה על הכוכבים שאתם כל כך אוהבים לרכל עליהם.

מדי שבוע, וואלה! סלבס תציג בפניכם חמש עובדות על הכוכבים ההוליוודים ותבקש מכם לגלות מה העובדה האחת שהיא אמת ומה ארבעת השקרים שהיא בדתה ממוחה הקודר והעלוב. אז מוכנים לשחק?

השבוע עומדת לפינה לשיפוטכם: הנסיך השווה ביותר בעולם - הארי. הבחור האדמוני הידוע כ"בד בוי" של בית המלוכה וליידיז מן רציני, מנהל לאחרונה מערכת יחסים מחייבת עם השחקנית מייגן מרקל, והשניים אף עברו לגור יחדיו בדירת חמישה חדרים בלונדון, לא באמת, בארמון קנסינגטון. עדיין נסיך בכל זאת.

אז האם תצליחו לנחש מה האמת? מה היה הכינוי של הנסיך הצ'ארמר בילדותו? מה טיב היחסים בינו לבין פיפה מידלטון? איזה מעשה שעשה הרגיז אנשים רבים מסביב לגלובוס? והאם באמת היה מלך הכיתה כבר מגיל צעיר? הפכו את הקלפים וגלו


רכלו אם עניתם נכונה בדף הפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully