וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצות? מיצינו: הטרנדים הכי מאוסים של הסלבס

16.4.2017 / 0:20

השמחות נמשכות ימים שלמים, הזוגות החדשים מפוברקים ומה לעזאזל עבר על הכוכבת שבחרה להשוויץ בלוק עירום על השטיח האדום? לכבוד חג המצות, הנה כמה מנהגים של חברי ביצת הבידור שממש מיצו את עצמם. וואלה! סלבס שחררו

זו לא חתונה, זה אירוע ארוך כמו הנדודים של בני ישראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

זוכרים שאירוע חתונה כלל צילומים לפני, חופה וקידושין באמצע ומסיבה שמסתיימת לפנות בוקר בסוף? בשנה-שנתיים האחרונות, החוויה שכל כוכבן רוצה לספק לאלה שחולקים איתו את הרגע המאושר, כוללת לפחות עוד בוקר של כיף יחד עם החתן והכלה הנוצצים. מיס רפאלי כנראה הציבה את הרף - כשחיתנה את עצמה בהילות סופ"ש שנערכה במלון יוקרה, כך ששלומית ויהודה ינדדו בקרוב עם האורחים עד למעיין נעורים בעוד שדנה פרידר תיקח אותם לחוף ים. האם אפטר פארטי שכולל דוכן ג'חנון ומיני-המבורגר פלוס די ג'יי סחוט מעייפות כבר לא מספיקים, שמאות אורחים ממש צריכים לחלוק עם הזוג ובני משפחותיהם את הלילה? מיותר.

הדיבר ה-11: לא תבשר לעולם באמצעות אינסטגרם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יש שטוענים בשנים האחרונות עבודת הרכלנים בתקשורת הפכה לקלה יותר בסיקור רגעי האושר של הכוכבים: הרי מי צריך לחקור ולחפור כדי לגלות שהיורשת המעושרת מתחתנת, מה שמו של הבייבי או שהזמיר המסעיר מצפה לעוד זאטוט, כשכל מי שהוא סמי-מפורסם ממהר לפרגן לעוקבים באינסטגרם תמונה מאושרת שמאשרת את הבשורה המשמחת? גדות, אהרון וסלע כבר יודעים, כשהאחרונה להצטרף (לפי שעה) היתה בר רפאלי, שהכריזה על הריונה השני באינסטוש. זו לא ירייה עצמית ברגל, סלבס יקרים, אלא דרישת מספיק ודי. תנו לנו לחדש למעריצים, לרגש אותם ולא רק בבשורות איוב על פרידות או טרגדיות.

יחסים בסגנון משה רבינו VS המלך פרעה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יפה ירקוני ושושנה דמארי, מנוחתן עדן, סבלו מזה. גם עופרה חזה וירדנה ארזי (שתיבדל לחיים ארוכים) בכלל היו חברות על הנייר. אבל היי, מה שווה כל עולם הבידור הזה ללא סכסוך מתוקשר בין שני אנשים שעוסקים בדיוק באותו הג'וב ומתחזקים קהל מעריצים דומה? אז זהו ששום ריב - כי הראל סקעת הכי יפרגן למויאל ועדי ביטי את נועה קירל יכולות לעשות צמות אחת לשנייה באושר עד מחר - אבל הכותרת על אחת (כמעט) תמיד תעסוק ביריבות שלא בהכרח קיימת עם האחרת. הרי "קליק בייט" הן לא מילים גסות.

זוגיות נוצצת שמחזיקה מעמד בערך כמו עגל הזהב

זוג מאוהב או מתנשק עם פנים מטושטשות. ShutterStock
זוג מאוהב או מתנשק עם פנים מטושטשות/ShutterStock

פליט ריאליטי א' מגיע להשקה, שם הוא פוגש פליטת ריאליטי ב'. השניים מחליפים חיוכים מנומסים ואפילו מתייצבים לצילום משותף לשימור רגעי התהילה החמקמקים והופ, בהמלצת סוכן סוג ג', רומן חדש נולד. הקשר מחזיק? אולי כמה שבועות של אירועי יח"צ, לפני הדיווחים על פרידה קורעת לב. אמין? בערך כמו הפעם שבה מדונה יצאה לדייט עם מייקל ג'קסון. סלבס סוג ב', אין טעם שתתחברו רק עבור הכותרות, כי אין שום דבר מרגש פחות מעוד קשר שכל כולו נועד לקדם את מעמדכם (הלא קיים) בביצה או עבור קמפיין שולי למותג שייפטר מכם אחרי עונה. וותרו מראש.

כותנת פסים שהפכה לחלום בלהות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשנת 2014 זה עוד היה לגיטימי, אז הפיג'מות היו בכל מקום ומראה הלנז'רי עבור השטיח האדום הלהיב את הפאשניסטות ברחבי הגלובוס. שלוש שנים אחרי, לא רק שמאות גלילי בד עברו בחדרי התפירה של בתי האופנה הגדולים בעולם, אימפריות קמו ונפלו ועדיין לא נמצאה קארי ברדשאו הישראלית, אלא שהסטייל השובב הפך לנדוש כבר לפני כמעט שנתיים, כך שלהגיע בחזייה תחת שכבות תחרה או חלוק סאטן לאירוע נוצץ, רק כדי לתפוס עוד כותרות? כוכבות, אתן מרגשות יותר עם הבגדים עליכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully