וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי כהן נכנס באח הגדול: "אתה סמרטוט"

28.3.2017 / 10:34

כמה שעות לפני שהעונה האחרונה של 'האח הגדול' נגמרת, החליט מתמודד העונה שעברה, גילי כהן, לפתוח ג'ורה על יורם זק - המוכר לכם כאיש מאחורי האח הגדול. "אתה סמרטוט שעשה קריירה מאנשים שסמירטטו את עצמם". וואלה! סלבס סחבה

צילום מסך

רגע לפני שכולם נפרדים מ'האח הגדול' ודקה לפני שהוא מכריז על הזוכה האחרון שלו לפני שהפורמט עובר למתחרה 'רשת', נראה שיש עדיין כמה אנשים שיש להם בטן מלאה, שלא לומר עמוסה, על האיש שעומד מאחורי הקול המפורסם - יורם זק.

מספר שעות לפני הגמר הגדול, החליט גילי כהן, לפתוח פה ולספר לגולשים שלו מה הוא באמת חושב על האיש שמאחורי האגדה בפוסט נוקב במיוחד בעמוד הפייסבוק שלו.


רוצים עוד רכילות?
מיקי בוגנים מראיין את אילנית לוי: "מוכנה לעוד ילד"
זיקוקים: בר רפאלי והמשפחה מרימות בהופעה של משה פרץ"


מה דעתכם על הפוסט? רכלו לנו בפייסבוק

גילי כהן. יואב דודקביץ'
פותח פה. גילי/יואב דודקביץ'

"כולם נפרדים ממך - גם לי מותר. הבטחתי לעוקבים שלי שלא אדבר יותר מילה על ה"אח הגדול" ועמדתי במילה... יהיו כאלה שיגידו שאני כותב ממירמור, יהיו כאלה שיגידו שאני בכיין, יהיו אפילו כאלה שיגידו "גילי הזה קנאי", אבל....כמו שלא עשיתי לך חשבון כשיצאתי מהבית שלך, כמו שלא פחדתי "לפתוח" הכל, למרות החוזה הדרקוני שהייתי חתום עליו ולמרות הניסיון שלך לגרום לי לחשוב פעמיים "הטוקבקים נגדך קשים, זה בגלל שיצאת מהבית בצורה כזו" - הבטחתי לך ולעוקבים שלי שאספר הכל ועמדתי בהבטחה שלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
יורם זק. ניר פקין
ניצלת את הכח. יורם/ניר פקין

"יורם זק: אתה לא גאון כמו שטוענת הבובלילית ואתה לא מותג כמו שטוען חברי לבית, דודו מעפולה - אתה סמרטוט שעשה קריירה מאנשים שסמירטטו את עצמם!!! בכלללל העונות שלך הגעת לאורגזמה ברגע שהצלחת לגרום לאנשים צעירים להתבזות ולבזות את משפחתם. ככל שהשפלת והקטנת אנשים, חשבון הבנק שלך צמח וגדל. הכנסת לחדר העריכה אנשים נחמדים - הוצאת אותם טיפשים/רעים/עילגים.
עשית ככל העולה על רוחך, לא עניין אותך המחיר שהדייר שלך עלול לשלם על ההתנהגות שלו, בחוץ. ברגע שזיהית חולשה של דייר, דחקת אותו לפינה, גרמת לו להקצין את התגובות שלו, למרות שידעת שהוא הופך עצמו ללעג בעיני הצופים. כך זה היה מהעונה הראשונה, עד האחרונה!

גילי כהן. צילום: ינאי יחיאל,
ניצלת את הכח. גילי/צילום: ינאי יחיאל

ניצלת את היותך בעמדה של כח, נהנית לשחק לדיירים במח (אני מכיר מקרוב אחד שלא נתן לך סיכוי להצליח, וניסית 😉), התענגת מליקוקים של דיירים מתלהבים (דאגת לשדר בפריים טיים כל מחמאה שקיבלת מהם) ופירגנת להם חזרה בעריכה אוהדת. בכלללל העונות, היית אתה זה שקבע מי ילך, מי ישאר ומי יזכה! (גרמת לילדים לסמס סתם). על כל דייר/משתתף שאוהב אותך, יש 9 דיירים ששונאים/מתעבים אותך ואין לזה שום קשר לעובדה שהם לא זכו, כולל אני! (שוב, אתה תבנה על הבבונים שיטקבקו "בכיינים", אני אבנה על הנבונים שיטקבקו "בדוק!")

גילי כהן. נמרוד סונדרס
נא להתנהג בהתאם./נמרוד סונדרס

"אבו קוקו: אתה יכול לטעון מהיום עד מחר שאתה שלם עם עצמך, שהתנהגת עם הדיירים שלך בצורה הוגנת, שמכרת לצופים תמונה אמינה, אבל בתוך תוכך אתה יודע שאני ואתה יודעים שאתה שקרן, תחמן ונקמן - בקיצור, שמוק!!!!!!!! אתה אולי נחשב "גאון" בתעשיה שלך, אבל בשבילי ובשביל מאות אלפי אנשים חכמים, אתה סתם יורם. "בזכותך" הרמה של הארץ שלנו מתדרדרת - בזכות אחותך עלמה, יש לנו ארץ נהדרת. לך הביתה חייזק ועשה לי טובה - כבה אחריך ת'אור!"

וואלה! סלבס עדיין מנשקת את הפוסטר של שימי הדג כל לילה לפני השינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully