וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ובאני רוסו לא ימשיך לעונה הבאה של "גולסטאר"

23.3.2017 / 23:48

אחרי שחתם על חוזה לשנתיים עם תכנית הריאליטי שהחזירה אותו לתודעה, שחקן הכדורגל במיל' קיבל הודעה מחברת ההפקה כי הם לא ממשיכים איתו, זאת לאחר שג'ובאני רוסו הפר את החוזה כשהסכים להשתתף בריאליטי אחר. וואלה! סלבס עוברת צד

לא פעם אתם שומעים על שחקני כדורגל שעוזבים קבוצה אחת למען קבוצה אחרת. לרוב מדובר בשנמוך מליגת העל לקבוצה מליגה ג' או בשל הצעה כספית אחרת - זה בדיוק מה שעשה ג'ובאני רוסו כשהחליט להפר את החוזה שלו עם סוכנות ADD, המפיקה את התכנית "גולסטאר" והסכים לקחת חלק בעונה הבאה של "זוג מנצח VIP".


רכלו על ג'ובאני רוסו בפייסבוק

שייע פייגנבוים, ג'ובאני רוסו. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה! NEWS
כבר לא. ג’ובאני רוסו ושייע פייגנבוים/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה

לוואלה! סלבס נודע כי רוסו, שחזר לכותרות בזכות השתתפותו בעונה האחרונה של תכנית הריאליטי "גולסטאר"', חתם על חוזה למשך שנתיים, בהן הוא מחויב לתכנית המדוברת. עם זאת, נראה שחוזים הם רק בגדר של המלצה עבור הכדורגלן, אחרת איך תסבירו את העובדה שהוא החליט להפר את החוזה ונתן את הסכמתו לקחת חלק, ביחד עם אשתו, בתכנית "זוג מנצח VIP", זאת מבלי ליידע את הפקת "גולסטאר".

"זה דבר שלא עושים", סיפר גורם המעורב בפרטים, "ג'ובאני פשוט החליט על דעת עצמו שהוא מנהל משא ומתן עם הפקת הריאליטי האחר, ולא הודיע להפקת 'גולסטאר', מה שגרם למפיקים להודיע לו על פיטוריו. זה כפיות טובה בעיקר בהתחשב בעובדה שהם הרימו לו את הקריירה מחדש". בקרוב, כך נמסר לוואלה! סלבס, יחל בחברת ההפקה ליהוק עבור מאמן חדש שיכנס לנעליו של רוסו.

את תגובתם של ג'ובאני רוסו ו-ADD לא ניתן היה להשיג.


וואלה! סלבס אף פעם לא ידעה למרוח את החמאה בצד הנכון של הלחם.

ג'ובאני רוסו כדורגלן עבר. ברני ארדוב
מה קורה? ג'ובאני רוסו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully