וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסערה החדשה: גל גדות חלקה מדי בשביל להיות וונדר וומן?

19.3.2017 / 15:36

הטריילר החדש של הסרט "וונדר וומן" מעורר הדים וביקורות - לאחר שצופים משועממים במיוחד הבחינו שבית השחי של גל גדות לא מספיק שעיר. ובכלל - למה הוא אפוף ענן עפל ירוק?

צילום מסך

בסרטון - הטריילר הקודם של "וונדר וומן" בו לכאורה אין בעיות

שום דבר לא חומק מעינם הבוחנת של הטרולים ברשת, וכעת הם צדו ברשתם את גל גדות ו"אשת חיל" שלה. הטריילר החדש לסרט "וונדר וומן" שיצתא בשבוע שעבר מעורר סערה והתנגדות מכיוון לא צפוי – כשהדיון הוא על מידת החלקלקות של הדמות אותה מגלמת גדות.

כן. שמעתם נכון. ליתר דיוק - הדיון הוא מידת השעירות של בית השחי שלה. אנשים עם יותר מדי זמן פנוי עשו קלוז אפ על בית השחי של גל גדות בטריילר והגיעו למסקנה שמשהו פה לא הגיוני.

רואים את זה?

אז מה הבעיה פה?

הדמות אותה מגלמת גדות, דיאנה פרייס, מרימה את שתי ידיה במהלך הטריילר וחושפת בתי שחי מגולחים לגמרי – מה שלא מסתדר לאותם טרולים עם העובדה שהדמות שלה היא גדלה על אי של אמזונות, שעליו חיות רק נשים לוחמות שלא גילחו את שיער בית השחי מעולם ובטח לא שמעו על שעווה.

עוד בנושא

"וונדר וומן ביסקסואלית? היא בהחלט יכולה להיות": גל גדות מדברת
"בלאגן" או "שמועות שקריות"? גל גדות בלבה של סערה הוליוודית

עוד באותו נושא

גל גדות מגיבה לטענות על כך שהחזה שלה "קטן מדי"!

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע, ואיך היא גם עשתה שפם וגבות?!?!/מערכת וואלה!, צילום מסך

במגזין OK דווח שגולשים רבים מתחו ביקורת על ההחלטה הזו, כינו אותה סקסיסטית ומיהרו לצייץ ולמחות על כך בטוויטר.

אם זה לא מספיק שערורייתי, אם תעצרו את הטריילר בדיוק לאחר 1:41 דקות, נתן לראות את וונדר וומן של גל גדות מניפה רכב משוריין באוויר. באותו רגע, בית השחי שלה נראה לא רק חלק באופן לא טבעי, אלא גם אפוף בערפל ירוק ומעורפל!

הנה! רואים?!

מתברר כי האינטרנט כבר עסוק זמן רב עם בתי השחי של סלבס בכלל, ועם זה של גדות של בפרט, כך שזה לא דרש הרבה מצידם של הצופים להתמרמר, במיוחד בגלל שבחיים האמיתיים, לגל גדות יש בתי שחי רגילים לחלוטין שלא מוגנים על ידי כתמים של אור מסתורי. ברגעים אחרים בטריילר אותו אור מסתורי לא מופיע ולכן תוהים הצופים מדוע הוא מופיע ברגע המסוים הזה? האם זהו רק תעלול של האור? או אולי התוצאה הבלתי נמנעת של התאורה שגורמת לסרטים לאחרונה להראות אפלים במיוחד?

לפי מגזין SLATE, התשובה הפשוטה היא שבתי השחי של גדות כנראה הולבנו באופן דיגיטלי בעריכה, אולי מתוך פחד שאנחנו צופי הקולנוע לא מוכנים לראות את הקמטים והשערות של בית שחי נשי בצילום מקרוב. נאלץ להמתין לסרט כדי לראות האם נקבל תשובה.

וואלה! סלבס גם מגלחת, גם עושה שעווה וגם עוברת פוטשופ ועדיין שעירה כמו ביום היוולדה (כן.וואלה! סלבס נולדה עם שערות בבית השחי. אבל נדבר על זה בפעם אחרת).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully