וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוד הכמוס של יאנה יוסף נחשף!

18.3.2017 / 0:03

זה רק נראה נוצץ, כי בסופו של דבר הכוכבים הם כמו כולנו - גם אם הם יודעים להשתמש בפילטר אינסטגרם מחמיא. והפעם: הבטן של גל גדות, ישראל אטיאס שעיר, ביבר רטוב ויאנה יוסף כבר לא מסתתרת. וואלה! סלבס עממית

לא תאמינו, אבל יהודה ושלומית קונים במכולת. בר עומדת בתור להיבדק על ידי מאבטח בקניון ואייל - גם הוא צריך לעבוד על המכשירים בחדר הכושר להשוויץ בשרירים. למרות התדמית הזוהרת, העובדה שהם מסובבים ראשים או מוזמנים לאירועים בחברת היפים, האמיצים והעשירים - כוכבי ביצת הבידור הם ממש כמו כולנו, פשוטי העם.

לכן, וואלה! סלבס אוספת עבורכם מקבץ שבועי של תמונות אינסטגרם עדכניות, ערוכות וחתוכות על ידי הכוכבים הישראלים, שמוכיחות אחת ולתמיד שגם אדם מפורסם הוא הכי אחי(כם). הרי זה רק נראה נוצץ.


גם לוואלה! סלבס יש אינסטוש. תנו לה ב#לייק

רק נראה נוצץ - גל גדות. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - גל גדות/צילום מסך, אינסטגרם

התפרעתם עם הסודה? אכלתם קצת יותר מדי? חשים כבדים? סובלים מגזים? נו, כולם חווים זאת מפעם לפעם, זה הכי בסדר. אפילו וונדר וומן מתעייפת מהבטן הנפוחה, רק שבמקרה של גל גדות הבליטה המינימלית הזאת היא בטן הריון של חודש תשיעי! #לסת_נשמטת

רק נראה נוצץ - ג'יסטין ביבר. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - ג'יסטין ביבר/צילום מסך, אינסטגרם

חשבו על עצמכם בדרך לבריכה, לבושים במיטב בגדי הים פלוס מקדם הגנה ומשקפי שמש, או סתם בקבוק מים אם מדובר בטבילה פרטית. עכשיו חשבו על אליל הפופ השובב באותה סיטואציה: מתי בפעם האחרונה ראיתם את ביבר כשהוא ממש לובש פיסת בד לגופו, כזו שמסתירה את הג'סטין הקטן שבאזור חלציו? מזל שהפעם מדובר בשחייה לילית מתועדת ולא בתמונות בוטות יותר. #אהמ

רק נראה נוצץ - נינט. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - נינט/צילום מסך, אינסטגרם

הפמילי פורטרט של משפחת מזרחי-טייב, כולל את האבא יוסי, האם נינט והבייבי אמיליה, בלוס אנג'לס הקסומה. אבל אם המונית הירוקה לא היתה נקלטת בפריים, נדמה היה שהתמונה צולמה באזור התעשייה הקסום של חולון, במרכז הביזנס של קריית גת או בדרום העיר חיפה ולא באמריקה הרחוקה #ממש_כמוכם

רק נראה נוצץ - ג'ודי שלום. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - ג'ודי שלום/צילום מסך, אינסטגרם

מי ידע שאשת השר לשעבר היא אשת אשכולות לכל דבר: גם יודעת להסביר עצמה ברהיטות, גם אמא למופת, גם מנחה, גם יו"ר עמותה, גם אשת חברה וגם... אמנית איפור בזמנה הפנוי. ג'ודי שלום ניר מוזס, על #מיקי_בוגנים לחשוש למעמדו? לא, כמוכם, ג'וד מחלטרת עם המייק אפ והמסקרה!

רק נראה נוצץ - עידן עמדי. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - עידן עמדי/צילום מסך, אינסטגרם

קחו מקל, קחו תרמיל וממש כמו עידן עמדי, צאו לחקור את הגליל, או להפריח את הנגב, או לעמוד על הראש במגרש שסמוך לביתכם אם אתם חשים צורך בהרפתקאות. #בן_גוריון עשה זאת, עמדי פחות.

רק נראה נוצץ - קיילי מינוג. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - קיילי מינוג/צילום מסך, אינסטגרם

לא רוצים שהתמונה תצולם? לא מעוניינים לשתף עוד רגע פוטוגני (פחות) ברשת? אל תצטלמו, גם אם שמכם הוא קיילי מינוג ואתם דיווה בינלאומית מתועדת לעייפה שמקורה באוסטרליה. פשוט אל, #ביישנים.

רק נראה נוצץ - יאנה יוסף כולל הפנייה. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - יאנה יוסף כולל הפנייה/צילום מסך, אינסטגרם

הו, הפעמים האלה שבהם אתם מבלים שעות ארוכות אצל הספר שלכם, מתגנדרים ומתפארים לקראת שינוי ברמה של "המהפך", מנסים לדמיין איך תהיה התוצאה עם פריזורה בצבע סגול חציל או עם פס מוברש בול בפוני, שיטלטל את עולמכם ואת אלה הסובבים אתכם. אז זה בערך כל הסוד הגדול במראה שיאנה יוסף ניסתה להחביא מהפפראצי. #בלונד, כולה בלונד.

רק נראה נוצץ - ישראל אטיאס. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - ישראל אטיאס/צילום מסך, אינסטגרם

בפינת הביזאר: ישראל אטיאס הוא אחד הגברים הצעירים הנאים ביותר בביצת הבידור, כך שעור חשוף (או בגלל הקרע בג'ינס או בגלל המחשוף הנדיב בחולצה) תמיד מתקבל בברכה, אך #שפם_הפורנו - הופך כל פנטזיה ענוגה לסצנה מסרט למבוגרים בלבד שצולם בסבנטיז. לגלח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully