וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיק? מה התלבושת שהכי הפתיעה אתכם בשבוע האופנה

18.3.2017 / 0:02

הפאשניסטות של ביצת הבידור ישבו בשורות הראשונות של תצוגות האופנה הנחשבות השבוע - כשהם לובשים בגדים לא פחות מרשימים מאלה שהוצגו על המסלול. בין אלכסה דול לאביב גפן, בחרו עם וואלה! סלבס את האאוטפיט שהשאיר אתכם המומים

בין המעצבים, אנשי התקשורת והעסקים, המאפרים ואנשי הסטייל, לאלפי המבקרים בתצוגות שבוע האופנה התל אביבי שנערך השבוע ברוב פאר והדר - נכחו גם לא מעט פאשניסטות וכוכבים חובבי בגדים, שחזו בעיצובים המקומיים המרהיבים על המסלול מהשורות הראשונות. ואם כבר אירוע אופנה, זה בדיוק הזמן להשוויץ בפאשן שלהם, לא?

אז יש מפורסמים חובבי שחור, בעוד שאחרים התחמשו בשמלות ערב נוצצות, אבל היו את הסלבס שבחרו להתפרע בלוק שהוא... "שונה". אם בגלל בגדים שקופים, שילובים מיוחדים או סתם פריט לבוש שנראה שונה מזה שהמעריצים רואים בדרך כלל, על השטיח האדום תועדו הצהרות אופנתיות שהשאירו אפילו את וואלה! סלבס המומה.

רכלו על בגדי הסלבס החדשים גם בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כעת, אחרי הסיכומים של הפאשן המקצועי שהוצג בפני הקהל, הגיע הזמן לנבחר הקהל הנוצצים של גולשי וואלה! סלבס. אתם מוכנים לבחור את התלבושת של האדם המפורסם שהותירה אתכם נפעמים - לטוב ולרע. אביב גפן עשה לכם את זה, דורין סגול אכזבה או שאלכסה דול לבשה שיק? אתם מדרגים וקובעים כמובן:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully