וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקנדל? הנסיך וויליאם נתפס מחבק אישה מסתורית

16.3.2017 / 13:01

הו, לא: האם החופשה הפרועה של הנסיך וויליאם מקבלת תפנית מביכה במיוחד? כי בשעה שרקד עם החבר'ה במועדון לילה בשוויץ, פרינס צ'ארמינג נתפס נוגע בגברת שאינה אשתו הדוכסית - קייט מידלטון. וואלה! סלבס רויאל

אדם מפורסם יוצא לחופשת סקי עם החברים, מגיע למועדון וכנראה שותה כוסית אלכוהולית אחת יותר מדי. התוצאה: סקנדל של הנסיך וויליאם, יורש העצר הבריטי, שלא רק פרגן בתנועות של גיק על רחבת הריקודים במועדון לילי אפל בשוויץ, אלא גם תועד כשהוא חוגג (שלא נדע) עם דוגמנית אוסטרלית לוהטת אחת ונוגע (רחמנא לצלן) בגברת ברונטית אחרת - שאינה רעייתו האוהבת ואם שני ילדיו, הדוכסית קייט מידלטון. שלא נדע.


עוד רכילות מזעזעת:
כשהנסיך וויליאם והדוכסית קייט פגשו את ג'יי זי וביונסה
הו, לא: הדרמה החדשה של האחיות קרדשיאן

רכלו על הבילוי המתועד של הנסיך וויליאם בפייסבוק

אנגליה רועשת וגועשת, איך יכול להיות שהנסיך בן ה-34, נכדה של המלכה אליזבת' והמלך העתידי ששמר על עצמו הרחק מהשערוריות בדרך כלל, מעז לצאת לבלות ולרקוד? זה קרה במהלך חופשת סקי בשוויץ שבה וויליאם בילה עם כמה מחבריו הטובים, מינוס אשתו והילדים, הזאטוטים המלכותיים ג'ורג' ושרלוט.

אז מה הבעיה? מעבר לעובדה שהפרינס צ'ארמינג ממש נראה כאילו הוא נהנה, על פי הדיווחים הוא "כרכר סביב דוגמנית לנז'רי" בשם סופי טיילור, שגם גלשה לצדו מוקדם יותר על המדרון המושלג. מלבדה, בצילום סלולרי חדש שמשגע את האנגלים, וויליאם משוחח עם בחורה אלמונית אחרת ותוך כדי צעקות (כי המוזיקה רועשת) מחבת את המותן שלה. ואז גם הלך ונתן חיבוק מלכותי לדי ג'יי במקום. שוקינג.

האם הדוכס מקיימבריג' עשה משהו אסור, בסגנון אחיו הפוחז הנסיך הארי? כנראה שלא ממש, למרות שדוברו לא הסכים להגיב על הבילוי הסוער, בטענה ש"מדובר בעיסוק שנקבע זמן רב מראש, כך שהארמון אינו מגיב על חייהם הפרטיים של הדוכס והדוכסית".


וואלה! סלבס שומרת נגיעה רק בשבת וחג.

מתיחת פנים

איך השתנה הנסיך וויליאם? צפו

לכתבה המלאה
הנסיך וויליאם. GettyImages
שובבון! פרינס וויליאם/GettyImages
הנסיך וויליאם קייט מידלטון הנסיכה שרלוט והנסיך ג'ורג' בביקור בקנדה 30 ספטמבר 2016. רויטרס
בימים רגילים, מדובר באיש משפחה למופת/רויטרס
קייט מידלטון (לובשת ג'ני פקהאם), הנסיך וויליאם ושני ילדיהם ג'ורג' ושרלוט מגיעים לביקור רשמי בקנדה, 24.9.16. GettyImages
טוב, היא בטח שמעה על הבילוי הזה. קייט מידלטון עם הנסיך וויליאם/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully