וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודי עמר: "לדעתי מעיין חוששת מהמחלה של אביחי"

מאור בן הרוש | צילום: עידו שחם

15.3.2017 / 12:04

28 ימים כנראה הספיקו כדי להבין שג'ודי עמר לא בדיוק מי שהייתם רוצים לראות מגיעה לגמר "האח הגדול", כך שאמש (ג') היא ירדה במדרגות כל הדרך אל ביתה האמיתי - ופתחה פה על כל שאר המשתתפים. וואלה! סלבס ביוש

עריכה: אביב אירגז

אז נכון, בשבוע שעבר היא אמנם גברה על אנדל קבדה ועדן סבן, כשנשארה בבית בזמן שהם אמרו "ביוש" - אבל השבוע, נראה שהתחרות הייתה קשה מדי, כך שג'ודי עמר נאלצה לוותר על המקום שלה בריאליטי עבור אורנה דנינו ונפרדה לשלום מהבית ומהדיירים.


רוצים עוד רכילות?
טדי שגיא ויעל נזרי מצפים לבייבי רביעי
בן אפלק חושף: "עברתי גמילה מאלכוהול"

מה דעתכם על ההדחה? רכלו לנו בפייסבוק

28 ימים, זה מספר הימים שלקח לצופים להחליט שהם מוכנים לוותר על הגברת עמר ונפרדו ממנה לשלום, תוך כדי שהיא יורדת במדרגות המפורסמות של בית "האח הגדול". אם חשבתם שהיא תופתע מההדחה, אתם תופתעו לשמוע שממש, אבל ממש לא.

"העניין פה הוא אפס ציפייה", היא מודה, "אני גם בן אדם מאוד ריאלי אני יודעת איפה למקם את עצמי אני יודעת מה הסיכויים ורוב הסיכויים היו נגדי. שבוע שעבר זה היה נס חנוכה".

ג'ודי עמר, האח הגדול. עידו שחם
מפורטת. עמר/עידו שחם

רגע אחרי ההדחה, התפנתה עמר לספר לוואלה! סלבס בדיוק מה היא חשה כלפי האנשים בבית - ובמיוחד כלפי אביחי אוחנה, אותו בחור שעבורו היא נכנסה לבית המפורסם במטרה לכבוש את לבו, לאחר שהכירו באודישנים.

"נכנסתי בשביל לבחון את המצב ואת הזוגיות שלו עם מעיין, כי בחוץ זה נראה 'חצי קלאצ''. נכנסתי לשם והבנתי שאמנם הזוגיות שלהם לא כל כך מבוססת בשלב הזה, אבל הוא לא בדיוק מה שאני מחפשת. ראיתי בן אדם שפחות או יותר כל היום ישן, ראיתי בן אדם שהוא לא הטיפוס שלי".

גם על הזוגיות שלו ושל מעיין יש לה מה להגיד: "הם חיים חיים שונים מדי, היא לדעתי מאוד חוששת מה זה דורש ממנה באמת להכיל אותו בחיים האמיתיים ואת המחלה שיש לו, זה לא סיפור קל. אני חושבת שהיא תרצה לבחון את זה בגלל זה היא לוקחת את זה לאט".

"האח הגדול"

מה עומר גורדון באמת חושב על שני?

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מה שחשבתי. אביחי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ומה לגבי הזוגיות של אורנה ודן? אל תדאגו, גם עליהם יש לה בטן מלאה. "ביניהם יש כימיה ויותר ועניין מאשר מעיין ואביחי אבל זה לא יחזיק מעמד חצי יום בחוץ אני בספק שהם יחליפו בכלל טלפון כשהם יצאו מהבית".


וואלה! סלבס ניסתה להיכנס בין אחותה ובעלה, בסוף היא סיימה עם האח החורג של גיסה.

האח הגדול 14/3/2017. צילום מסך
לא יחזיקו מעמד. אורנה ודן/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully