וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיה בסרט: מתי בלייק לייבלי הכי נראתה כמו נסיכת דיסני?

11.3.2017 / 6:23

השחקנית שהיא פאשניסטה מצטיינת, קיבלה פעם אחר פעם השראה מהדמויות המצוירות שבסרטי דיסני לפני שצעדה על השטיח האדום. אבל וואלה! סלבס תוהה מתי היתה הפעם הכי מוצלחת שבה בלייק לייבלי הפכה לדמות של דיסני? אתם קובעים

מאז שהפכה לאושיה הוליוודית מבוקשת בזכות תפקידה בסדרה "גוסיפ גירל", השחקנית בלייק לייבלי לא מסתירה את חיבתה לדמויות שנתנו לה השראה כילדה - אלה שהפציעו בסרטי דיסני השונים לאורך השנים. מקלאסיקות מצוירות כמו "בת הים הקטנה" ועד ל"סינדרלה" או "פרוזן" העדכני, הפאשניסטה שכבשה את תעשיית האופנה (ואת לבו של נסיך החלומות שלה, ריאן ריינולדס) לא מסתירה את חיבתה לנסיכות דיסני ודמויות אחרות, שמשפיעים על הלוק המצודד שלה.


מה דעתכם על בלייק לייבלי, נסיכה או לא? רכלו בפייסבוק

בלייק לייבלי. GettyImages
אני נסיכה? בלייק לייבלי/GettyImages

לכבוד חג התחפושות היהודי, וואלה! סלבס אספה עבורכם כמה פעמים שבהם לייבלי הבלונדה כלל לא טרחה להסתיר את ההשראה הרבה שהיא סופגת מהדמויות של הסרטים לכל המשפחה - אלה שמשמחות אותה לפחות כפי שהם עושים למיליוני בני אדם ברחבי העולם - ולבשה שמלות ערב או סתם בגדי יום-יום בהשראתן.

בחנו את התמונות הבאות של הפאשניסטה, מצאו את ההבדלים ואז עזרו לוואלה! סלבס להחליט: מתי היתה הפעם שבה היא הכי "חיה בסרט" (מצויר) ולבשה אאוטפיט בדמותה של מרשעת כמו קרואלה דה-ויל או בל מעוררת ההשראה של "היפה והחיה"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully