וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל אלוני מציג: הבחורה שכבשה את ליבו

10.3.2017 / 0:02

הקאמבק של הזוג ההוליוודי ההורס, הביקור של שני הכוכבים ההוליוודיים בישראל, הפציעה של הכוכבת המקומית, הפרידה הכואבת של הזמר המפורסם, וכמובן, הזוגיות של מנחה דה וויס

צלמים זמניים מורשים

את המצעד פותח אחד הזוגות היותר לוהטים שידעה הוליווד, בן אפלק וג'ניפר לופז כמובן, שהחליטו, כך על פי חברים, לבדוק שוב האש ביניהם עדיין בוערת, כך שבתקופה האחרונה הם מתראים יותר ויותר.

בן אפלק, ג'ניפר לופז. GettyImages
קאמבק? ג'ניפר ובן/GettyImages

קדימה למקום הרביעי, שם נמצאים עוד שני הוליוודים, רק שהפעם הם בישראל. מצד אחד: הכוכב הוותיק, ריצ'רד גיר, שהגיע לכאן להשקת סרטו החדש. מהצד השני: כוכב הפמלייה, אדריאן גרנייה, שהגיע לצלם כאן פרסומת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ריצ'רד גיר. אביב חופי
וולקם! ריצ'רד/אביב חופי

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצאת טהוניה רובל, שבסך הכל רצתה לצאת לבלות עם חברים בבר תל אביבי, אבל סיימה עם בקבוק בראש. כן, הכוכבת ההורסת נקלעה בטעות לריב בין שני אנשים, כשלפתע בקבוק שהתעופף באוויר נחת על ראשה ופצע אותה. האמבולנס לא איחר לבוא וטהוניה בילתה את הלילה בבית חולים.

טהוניה רובל. רפי דלויה
העיקר הבריאות. טהוניה/רפי דלויה

אל המקום השני מגיעה פרידה נוספת ושוב מכיוונו של דודו אהרון. הפעם אמנם לא מדובר בבת זוג אבל בהחלט מדובר בזוגיות ארוכת שנים עם מנהל יחסי הציבור שלו, עופר מנחם. לאחר שלא הסכימו על אי אילו דברים החליטו אהרון ומנחם להיפרד כידידים.

דודו אהרון באולפן וואלה. ראובן קסטרו
עוד פרידה כואבת. דודו/ראובן קסטרו

ומפרידה אחת לזוגיות חדשה אחרת, כי למיכאל אלוני יש חברה חדשה, העונה לשם אביה מלכה. אם השם נשמע לכם מוכר, זה רק בגלל שאותה מלכה היא כוכבת לא קטנה בפני עצמה. מלכה, למי שלא מזהה מככבת בסדרות נוער.

מיכאל אלוני. ניר פקין
שיהיה בהצלחה! מיכאל ואביה/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully