וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טהוניה רובל בתגובה על הריב שבו נפצעה: "אין לי קשר לקטטה"

7.3.2017 / 20:01

יום אחרי הדיווחים על זוכת הריאליטי שהסעירו את ביצת הבידור, טהוניה רובל מגיבה לראשונה על הקטטה ומספרת מה לטענתה קרה באירוע האלים. "מקווה שהרשויות יביאו את האחראים לדין", כתבה. וואלה! סלבס הצד שלה

שוקה כהן

אם לא עודכנתם, אתמול (ב') חבריה של טהוניה רובל בביצת הבידור געשו ורעשו - איך לעזאזל נקלעה זוכת הריאליטי ואושיית המסך לתגרה לא נעימה בזמן בילוי, אותה סיימה כשהיא עם חתכים מדממים בפניה, מה שהוביל אותה לבית החולים? שלל שמועות והנחות עלו במהלך היום, אך הערב רובל עצמה החליטה להגיב עליהן ולספר מה לטענתה קרה במהלך הבילוי הסוער.

עוד רכילות סוערת:
קפה והעיר הגדולה: טהוניה רובל מנשנשת
טהוניה רובל לא רצתה לחגוג, החברים החליטו להפתיע!


רכלו על מה שקרה לטהוניה בפייסבוק

טהוניה רובל. ניר פקין
אין קשר. טהוניה רובל/ניר פקין

אחרי שסיימה עם האשפוז ונתנה לגורמים להירגע - רובל, פרסמה תגובה מנומקת ברשתות החברתיות (כולל אימוג'י של נשיקה), אותה פתחה ב"ראשית תודה לכל הדואגים, מצבי הבריאותי תקין ואיחולי ההחלמה הרבים שאני מקבלת מרגשים ומחזקים אותי".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
חתונה אמירה בוזגלו. ניר פקין
מרגשים אותה. רובל/ניר פקין

אז, הדוגמנית המתוקשרת הסבירה את מה שקרה מהצד שלה, כשנהנתה במקום הבילוי התל אביבי המוכר. "לעובדות: ביום ראשון בזמן שביליתי עם חברים נקלעתי לתגרה שאין לי שום קשר אליה, במהלכה הושלך חפץ שפגע בפני", כתבה הערב רובל, "נחתכתי. מאוחר יותר טופלתי בבית החולים ושוחררתי לביתי. כואב ולא נעים", טענה.

"בהזדמנות זאת אני מבקשת לגנות כל אלימות מכל סוג שהוא ומקווה שהרשויות תבדוקנה את המקרה המדובר ותביא את האחראים לדין. אוהבת טהוניה". עושה שלום, כן?


וואלה! סלבס יודעת שהריאליטי הכי טוב הוא החיים.

טהוניה רובל. ניר פקין
איפה הרשויות? רובל/ניר פקין
טהוניה רובל. ניר פקין
רק בריאות. טהוניה רובל/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully