וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסה דול: "גאה שלא שכבתי עם אנשים בשביל להצליח"

9.3.2017 / 17:00

נראה שהשנה האחרונה הייתה ללא ספק השנה של אלכסה דול - עם שלל קמפיינים, שערים ודיבור חם מאוד על 'ספורטס אילוסטרייטד', דול מתיישבת לדבר על השנה הכי עמוסה בחייה. וואלה! סלבס מבייצת

ראובן קסטרו

היא פרצה לחייכם בתכנית הריאליטי שניסתה לרוץ אל המיליון עם בן זוגה דאז, רז זלצרמן, אך מהר מאוד הפכה לאחד השמות היותר לוהטים בתעשיית האופנה המקומית. כעת, רגע לפני שהיא פורצת בעולם ורגע אחרי שהיא קטפה שערים בינלאומיים - אלכסה דול התיישבה לראיון אישי עם אדם סרור ודיברה על הכל.

מה דעתכם על הריאיון? רכלו לנו בפייסבוק

אלכסה דול. ראובן קסטרו
שנה עמוסה. אלכסה/ראובן קסטרו

בראיון אישי, מדברת דול על היתרונות והחסרונות בלהיות יפה, על הנסיעות המטורפות, הטיולים וההטבות שהיא מקבלת מעצם היותה דוגמנית, אך גם מודה שהיא מנסה להישאר עם רגליים על הקרקע ולא להסתנוור מכל העושר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אלכסה דול. ראובן קסטרו
קיבלתי הרבה הצעות/ראובן קסטרו

בהמשך הריאיון, מדברת הדוגמנית המצליחה על הקריירה שלה שנסקה לשמיים בשנה האחרונה - על השערים, הקמפיינים וכמובן, על הדיבור סביב השתתפותה במגזין בגדי הים של 'ספורטס אילוסטרייטד' וחושפת את כל האמת.

אלכסה דול. ראובן קסטרו
עם המראיין/ראובן קסטרו

אך לא רק, כי בריאיון מדברת אלכסה על הזוגיות החדשה שלה עם איש העסקים, תמיר ויצמן, על הקושי בלהימצא על קו תל אביב - ארצות הברית וכמובן, על שלל ההצעות המגונות שקיבלה ועל כל מה שבאמת קורה מאחורי הקלעים של תעשיית האופנה.

אלכסה דול. ראובן קסטרו
לא נפלה לסמים/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully