וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב וואן דיירקשן תקף צלם פפראצי - ונעצר!

וואלה! סלבס

5.3.2017 / 14:26

לואיס טומלינסון, כוכב הנערות מלהקת וואן דיירקשן, נעצר בסוף השבוע בנמל התעופה שבלוס אנג'לס - לאחר שתקף צלם פפראצי שכנראה התקרב קצת יותר מדי. צפו בתיעוד האלים. וואלה! סלבס חינוך רע

וואן דיירקשן, אחת מלהקות הבנים המצליחות בעולם, הצליחה לכבוש את לבן של אלפי נערות על הגלובוס - כך שחברי הלהקה הם כוכבי נוער משפיעים ומיותר לציין שהם צריכים לשמש דוגמה, כן?

אך מה קורה כשעולה לך מכל התהילה, ואתה רק רוצה לברוח עם חברה שלך מהפפראצי? או, פה מתחילה להיווצר בעיה כשאתה כוכב זוהר, כך שאם לא תשמור על איפוק, סביר מאוד להניח שתאכל אותה, או פשוט תשב במעצר. רק תראו את לואיס טומלינסון.


לעוד רכילות מהביצה:
"דודו אהרון חתך אותו מחייו": הפרידה הסודית של הזמר
רותם סלע חוגגת עם משפחתו של בעלה, בנשיקה סוערת!

מה אתם אומרים על הוידאו האלים של לואיס תומלינסון, נסחף קצת או צודק בהחלט? רכלו בפייס

הסצינה האלימה, לואיס טומלינסון תוקף:

ביום שישי האחרון נחת לואיס תומלינסון בן ה-25, בנמל התעופה המפורסם שבלוס אנג'לס עם חברתו - ולצערו הרב זכה למארב של צלם פפראצי, אשר היה נחוש בדעתו לספק תמונות של כוכב הנוער. לואיס, כך מתברר, ממש לא שמח מהאופן שבו הצלם ניסה להתקרב כדי לזכות בתמונה מנצחת, אז החליט לקחת את העניינים לידיים ולהרחיק אותו בכוח, מה שהתפתח לקטטה אלימה במיוחד.

לואיס תומלינסון, וואן דיירקשן, דונקסטר. Charles Sykes, AP
פה אתה נראה ממש ילד טוב. לואיס טומלינסון/AP, Charles Sykes

על פי התיעוד מהמקום ועדי ראייה פטפטנים, הזמר נראה כשהוא דוחף את הפפראצי וכתוצאה מכך הצלם נחבט קשות בראשו וגבו. אם חשבתם שזה הפינאלה אתם ממש טועים, כי מספר נשים חביבות שנורא ניסו לצלם את התקרית, ולהתקרב לחברתו של כוכב וואן דיירקשן, אלינור, נקלעו אף הן למריבה והזמר החליט לנטרל גם אותן. בקיצור - חגיגה.

וואן דיירקשן. GettyImages
מה החברים יגידו על זה? וואן דיירקשן על הבמה/GettyImages

למרבה המזל בארצות הברית העובדה שאתה כוכב על, לא אומרת שאתה יכול לעשות מה בא לך, ועל טעויות משלמים. זאת אומר שמר טומלינסון נעצר באזיקים, ונשלח לבלות מעט בתא מעצר מקומי עד לבירור הפרטים במלואם, למרות שעורכי דינו של הזמיר טוענים כי "הפפראצי התגרה בו, עד לפרוץ התגרה האלימה שנגרמה בגלל הצלם".

ביום שלמחרת, הפופסטאר כבר שוחרר בערבות של כ-20,000 דולר, לקראת דיון מול שופט אמריקאי, שעתיד להתקיים בסוף החודש. פרזידנט טראמפ היה שמח לשמוע ששומרים על הסדר.


וואלה! סלבס לעולם לא תכעס כשמצלמים אותה מקרוב, היא אוהבת את זה.

לואיס תומלינסון. ספלאש
שומר על החברה. לואיס טומלינסון/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully