וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירז שדה חושף את הצד החייתי שלו

4.3.2017 / 3:30

זה רק נראה נוצץ, כי בסופו של דבר הכוכבים הם כמו כולנו - גם אם הם יודעים להשתמש בפילטר אינסטגרם מחמיא. והפעם: אגם רודברג הולכת על קירות, התחתונים של אבוטבול ומירי מסיקה לא עוצרת את הדמעות. וואלה! סלבס עממית

לא תאמינו, אבל יהודה ושלומית קונים במכולת. בר עומדת בתור להיבדק על ידי מאבטח בקניון ואייל - גם הוא צריך לעבוד על המכשירים בחדר הכושר להשוויץ בשרירים. למרות התדמית הזוהרת, העובדה שהם מסובבים ראשים או מוזמנים לאירועים בחברת היפים, האמיצים והעשירים - כוכבי ביצת הבידור הם ממש כמו כולנו, פשוטי העם.

לכן, וואלה! סלבס אוספת עבורכם מקבץ שבועי של תמונות אינסטגרם עדכניות, ערוכות וחתוכות על ידי הכוכבים הישראלים, שמוכיחות אחת ולתמיד שגם אדם מפורסם הוא הכי אחי(כם). הרי זה רק נראה נוצץ.


גם לוואלה! סלבס יש אינסטוש. תנו לה ב#לייק

רק נראה נוצץ - אלירז שדה. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - אלירז שדה/צילום מסך, אינסטגרם

אתם תתלוננו על זרזיף של גשם מקומי שמטריד את מנוחתכם עד מחר, אבל אלירז שדה? הוא צריך להתמודד עם חיות המחמד שלו בלפלנד הקפואה, אי שם בערבות הקרח, כאשר אפילו שהם רוצים לעשות את צרכיהם הכל קופא בטמפרטורת מינוס מעלות כלשהי. אבויה, אתה חיה_רעה, אבל איפה אתה ואיפה פנג הלבן, איפה.

רק נראה נוצץ - זאק אפרון. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - זאק אפרון/צילום מסך, אינסטגרם

במקביל, אי שם מעבר לאוקיינוס, כוכב בשם זאק אפרון כל כך אוהב דגים - עד שהוא מסכים ללבוש על עצמו משהו, רק על מנת לצאת למסע דיג גברי ומחוספס. הקוביות שאתם רגילים לבחון בבטנו של ההוליוודי? הוחלפו בקוביות_שום_קפוא על הגריל של הדגים, באשמת החרמונית שבה בחר להתעטף.

רק נראה נוצץ - אגם. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - אגם/צילום מסך, אינסטגרם

הסיבוב העולמי עושה קפיצה קטנה למזרח הרחוק, לאיי תאילנד הקסומים. מקום שבו רק, אבל כנראה שאך ורק אגם רודברג והחבר שלה דור, מסוגלים לשכוח שהטמפרטורה גבוהה, הבריזה מלטפת והביקיני משמש בתור בגדי עבודה - וללכת לביקור במוזיאון מקומי. בסדר, משעמם, ניחא, אבל לטפס_על_קירות?

רק נראה נוצץ - לירז דרור. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - לירז דרור/צילום מסך, אינסטגרם

באמריקה כמו באמריקה - אם כבר יחס של איש חשוב מאוד, אז רק כמו זה של הדוגמנית לירז דרור, ששכרה לעצמה ולחבר על המצלמה אולם קולנוע, ממש בקטנה, כולל פופקורן אקסטרה-לארג' מלא חמאה ומשקה סופר מוגדל. במה צפתה? מה זה משנה, אתם תיהנו מחוויה_מהסרטים בקניון המעופש שלכם.

רק נראה נוצץ - קים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - קים קרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם

בטיסה ישירה ללוס אנג'לס: מכירים את הרגעים האלה שבהם אתם לא יודעים אם ללבוש חצאית או מכנסונים, מתלבטים בין גופייה לחולצה מכופתרת וממש לא מבינים אם מדובר במזג אוויר לסניקרס או נעלי עקב מעוצבות? כך נראית קים קרדשיאן, באחד מרגעי "בחירתה_של_סופי" השבועיים שלה. כולל כוס יין, כמובן.

רק נראה נוצץ - מירי מסיקה. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - מירי מסיקה/צילום מסך, אינסטגרם

מירי מסיקה שלום רב. נכון שהחיים הוא קרקס, העולם הוא במה ושאר קלישאות שכאלה על שחקנים, זמרים ומה שבינם, אבל האם חלום_חלמת, שבו את יכולה להתפלש בבוץ ולא לשטוף את פנייך לאחר מכן? התפקיד שלך בחיי המעריצים אולי דרמטי, אבל רואים את הסימנים, גברת.

רק נראה נוצץ - אלון אבוטבול. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - אלון אבוטבול/צילום מסך, אינסטגרם

בפינת הביזאר: אלון אבוטבול, תחתונים מנומרים, סיגר. טורף_את_החיים, כמוכם בבית, לא?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully