וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה פרידר מעצבת שמלות כלה - ומחריבה אותן

2.3.2017 / 0:03

הכלה לעתיד, שתתחתן בחודש מאי (כפי שקראתם לראשונה בוואלה! סלבס) עובדת בימים אלה על אוסף שמלות מיוחדת משלה שנועדו להריסה. או במילים אחרות: קולקציית "טראש דה דרס", של דנה פרידר. וואלה! סלבס מצ'וגעת

זוכרים איך רק לפני זמן לא רב, וואלה! סלבס הייתה הראשונה לספר לכם על תאריך החתונה של דנה פרידר ובחיר לבה, דין שטרן? אז חכו, כי חתונה זה נחמד ויפה, אבל מה עם לעשות קצת כסף מכל הסיפור הזה.


מה דעתכם על הג'וב החדש של דנה? רכלו לנו בפייסבוק

דנה פרידר. ניר פקין
בקיץ הקרוב תלבשי לבן. דנה פרידר/ניר פקין

אז רגע לפני שהיא נכנסת לטירוף של מציאת השמלה המשולמת, די ג'יי נחמד, טעימות של אוכל והופעות של אמנים באיוונט - פרידר, שמבלה בימים אלו בזנזיבר - תחזור היישר לעבודה. ולא, לא מדובר בעוד צילומים של סרט או סדרה, אלא ג'וב בתחום אחר לגמרי.

גליתה. רפי דלויה
אני הולכת להרוס את השמלה! דנה ודין שטרן/רפי דלויה

כחלק מתפקידה כפרזנטורית של חברת האופנה "גליתה" - החליטה פרידר לעצב קולקציה מיוחדת של שמלות "טראש דה דרס", או במילים אחרות: שמלות שנועדות לצילומים של לפני/ אחרי החתונה. למי שלא התחתן או שמע על הטרנד החגיגי של השנים האחרונות, מדובר בשמלות לבנות, שאמנם נראות כמו שמלות כלה, רק שבמקרה שלהן - הן מיועדות להריסה לטובת סשן צילומים אמנותי משהו.

דנה פרידר. אמיר מאירי, מערכת וואלה! NEWS
גם את זו תזרקי למים? דנה פרידר/מערכת וואלה! NEWS, אמיר מאירי

אם לא די בכך שהיא מעצבת את השמלות, פרידר גם תדגמן אותם ותצטלם איתן לקטלוג החדש של החברה האופנתית. בקיצור, גם כלה, גם דוגמנית, גם מעצבת וגם שחקנית - מי אמר מולטי טאלנט ולא קיבל?


וואלה! סלבס רצתה לעשות צילומי 'טראש דה דרס', רק שהיא ממש החריבה את השמלות ברגע שניסתה להיכנס אליהן

  • עוד באותו נושא:
  • דנה פרידר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully