וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנסטסיה מ'האח הגדול' על אייל גולן: "אני לא אגיד לו שלום ברחוב"

מאור בן הרוש | צילום: עידו שחם

1.3.2017 / 13:35

שבועיים אחרי שנכנסה לבית האח הגדול, אנסטסיה טל יוצאת שוב לחופשי ולא עוצרת באדום כשהיא פותחת פה על כל מה שהיא חושבת. כן, גם על אייל גולן. וואלה! סלבס עצור בטרם תעבור

עידו שחם עריכה: מיכאל ברגמן

14 יום, זה בדיוק הזמן שלקח לכם להבין שאנסטסיה טל היא לא בדיוק הדיירת שהייתם רוצים להשאיר בבית, בטח לא על חשבונם של אורנה, אביחי ושרון, כך שאחרי שבועיים בלבד – היא צעדה אתמול (ג') במדרגות של הבית המפורסם ונפרדה לשלום מחבריה לבית.

רוצים עוד רכילות?
ג'סטין ביבר ממש רצה סלפי עם השחקנית הישראלית
הפרטים על החתונה של דפנה לוסטיג ויונתן הלר

מה דעתכם על המודחת הטרייה? רכלו לנו בפייסבוק

אנסטסיה טל. עידו שחם
שבועיים הספיקו לה. אנסטסיה/עידו שחם

בראיון לוואלה! סלבס, מספרת טל על כל המתרחש בבית, ובעיקר על מערכות היחסים הרומנטיות. "קודם כל, הכל מבחוץ נראה שרץ ומהר" היא מדברת על הזוגיות של דן ואורנה, "כי רואים את זה בחלקים קטנים, בבית זה לוקח יותר זמן, אבל שכל אחד יעשה מה שבא לו".

האם היא מאמינה לזוגיות שלהם? "היה כמה ספקות בימים האחרונים אצל כל דיירי הבית בגלל כמה אירועים שקרו, שצעקו", היא מסכמת. ומה עם מעיין ואביחי? "זה אמיתי", היא פוסקת, "הכל הולך מאוד לאט, מעיין בעיניי בחורה מאוד אמיתית היא הולכת כמו שהיא בחוץ מנהלת זוגיות ככה היא גם בבית. זו היא".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אנסטסיה טל. עידו שחם
מה קורה בין אביחי למעיין?/עידו שחם

בקרוב מאוד, כך נראה, תוכלו לראות את הגברת טל באירועים והשקות כי היא לא מתכוונת לוותר עליהם. אבל מה יקרה אם היא תפגוש את מי שכלי התקשורת טענו שהיה לה איתו רומן, הלא הוא הזמר אייל גולן? אל תדאגו, היא לא תתן לזה לעצור בעדה, "אין לי שום קשר איתו", היא אומרת, "אני יודעת שזה רץ, הכותרות, אבל זה סתם שטויות וגם אמרתי שלא היה לי אותו כלום זה לא משהו שבאמת מעניין אותי, זה יותר מעסיק את התקשורת".

ומה יקרה אם בכל זאת תיתקל בו? "אין לי איתו קשר בשביל להגיד לו שלום אבל בטוח לא פרצוף, לא אני ולא הוא אשמים בכותרות האלו. שלום? ככה מעצמי לרוץ ולהגיד לו שלום לא, גם לא לעבור ולהגיד לו שלום. אם אני ארגיש איזה צורך להגיד לו שלום אני אגיד לו שלום, אבל אני לא חושבת שזה יקרה".

וואלה! סלבס שלום היא מילה שימושית שלום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully