וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרובים-קרובים, אבל המשפחה המפורסמת הכי מרגשת היא...

25.2.2017 / 0:06

הרפאלי'ז מול משפחת גפן, ילדיו של שימי תבורי או הבנות של צביקה פיק: רגע לפני יום המשפחה, וואלה! סלבס נזכרה בכמה מהמשפחות המפורסמות ביותר בביצת הבידור המקומית ורוצה שתבחרו את זו שהכי מלהיבה אתכם

הכינו את אמא, פנקו את הילדים והחמיאו לאבא: מחר, בתאריך העברי ל' בשבט, יחול יום המשפחה (או כפי שהכרתם אותו בעבר - יום האם) שבו שלל משפחות בארץ הקודש יתחבקו, יתנשקו ויתפנקו לכבוד המאורע. נכון, כולל כמה מהמשפחות המפורסמות ביותר בארץ הקודש.

ביצת הבידור הישראלית כולל אף היא מספר משפחות ענפות מאוד - שאמנם זכו לחשיפה ראשונית בזכות כוכב אחד מרכזי, אך עם השנים הצליחו להפוך גם את ההורים או האחים הפחות מוכרים לשמות מוכרים בכל בית ובית. חמשת האחים במשפחת בנאי למשל, הצמיחה שלל טאלנטים עם ילדים ונכדים מוכשרים לא פחות, בעוד שאחיה של בר רפאלי זכו להתחמם תחת אור הזרקורים מגיל צעיר ומושכים היום קהל לפחות כמו אחותם המפורסמת.

בנותיו של צביקה פיק שרות בקול גדול בעוד שבת הזוג שלו נחשפה יחד עם המאסטרו על המסך, צאצאיו של יהונתן גפן מתחזקים פה גדול ודעות מוחצנות כמו של אבא ושלל ילדיו של שימי תבורי? ובכן, ראיתם מה קרה כשנשא לאחרונה את באומן לאשתו החמישית.

כעת, עוד לפני שתצטיידו במתנות ליקירכם במועד המיוחד, עליכם לסייע לוואלה! סלבס לבחור מי המשפחה המאוד מפורסמת שהכי מלהיבה אתכם. אבות ובנים, אמהות וילדות, כי דם סמיך ממים, לא?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully