וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבת הצעירה שמתעללת באנשי הפקה

24.2.2017 / 0:02

היא נחשבת לאחת הכוכבת היותר לוהטות בזמן האחרון, אבל נראה שאותה סלבית צעירה קצת התבלבלה וחשה את עצמה מדונה, כך שלא מעט אנשי צוות והפקה מספרים על התנהגות דוחה ודיבור מגעיל. וואלה! סלבס עפההההה

דיווה. ShutterStock
עפה על עצמה/ShutterStock

זה לא חדש בתעשיית הבידור, בטח זו המקומית - כוכבים צעירים, שרק החלו את דרכם בעולם הזוהר, מסתנוורים קצת יותר מדי מאור הזרקורים, שואפים יותר מדי אבק כוכבים ומאמינים שבין לילה - הם הדבר הבא, שלא לומר מדונה של הביצה המקומית. אז זהו, שלא ממש.

לאחרונה, הגיעו לאוזניה של וואלה! סלבס יותר מדי לרלורים על כוכבת צעירה, שלא לומר צעירה מדי, שחשה את עצמה יותר מדי ומרגישה שהיא מינימום ביונסה/ ליידי גאגא/ מדונה/ כל התשובות נכונות - כך שהיא נוהגת בצוות המקצועי בצורה מחפירה ומזלזלת.

דיווה. ShutterStock
דיווה או זיווה?/ShutterStock

"היא מדברת ממש מגעיל למאפרים או למעצבי השיער שעובדים איתה", סיפר עד ראייה. אחד ה"קורבנות" שלה ידע לספר על, "בחורה דוחה שחושבת שהשמש זורחת לה מהתחת ועפה על עצמה. היא פשוט מזלזלת בכל איש מקצוע שנמצא לידה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
דיווה. ShutterStock
חשה את עצמה/ShutterStock

אבל אם חשבתם שכאן נגמר מסלול התעופה הבלתי הגיוני של הגברת המגונדרת, אתם טועים, כי עדי ראייה ידעו לספר גם על לא מעט ויכוחים עם כוכבניות אחרות שלא ממש הבינו מאיפה כל החשיבות העצמית והחליטו להגיב לה. "זה היה ממש מביך", סיפר עד ראייה, "לראות בחורה שבקושי נמצאת בתעשייה יומיים וחצי פותחת פה על מישהי שיכולה לעשות לה בית ספר, זה מביך. לצערה, היא נפלה על מישהי לא פראיירית שהסבירה לה בדיוק מה מעמדה".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully