וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: יום ההולדת המקולל של ליאון רוזנברג

17.2.2017 / 6:01

המלכה האם מציגה הריון בעירום, מלכת המטבח מתחתנת ולא זוכה לפרגון, מלכת השושנים מקבלת הצעת נישואים, הלוחם המסוקס נפרד מהחברה, וכמובן, המגיש שנשדד ביום הולדתו - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

עיבוד תמונה

את המצעד פותחת המלכה האם, הלא היא ביונסה, שמלבד העובדה שגנבה את ההצגה בטקס פרסי הגראמי עם הלוק המוזהב שלה, היא גם שברה יפה מאוד את האינטרנט עם התמונות החושפניות שצולמו מאחורי הקלעים של הטקס המדובר, כשהיא לובשת כמעט כלום לגופה.

ביונסה בהריון. דניאלה וסקו, beyonce.com, מערכת וואלה! NEWS
מלכה! ביונסה/מערכת וואלה! NEWS, דניאלה וסקו, beyonce.com

קדימה למקום הרביעי, שם נמצאת דיווה אחרת, שירה בצלאל, שזכורה לכם כפיינליסטית העונה האחרונה של 'מאסטר שף', שרק קיבלה הצעת נישואים לפני כחודשיים, וכבר צעדה אל עבר החופה ונשבעה אמונים לבן זוגה, בחתונה נוצצת שכללה הופעה של שרית חדד ורק מתמודד אחד מתכנית הריאליטי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שירה בצלאל. פאביאן קולדרוף, מערכת וואלה! NEWS
שיהיה במזל! שירה/מערכת וואלה! NEWS, פאביאן קולדרוף

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצאת עוד אחת שקיבלה הצעת נישואים, הפעם מדובר בעדן בן זקן ההורסת, שבסך הכל יצאה להפלגה על יאכטה באילת, רגע לפני ההופעה שלה – אבל זכתה לקבלת פנים הרבה יותר רומנטית כשבן הזוג, שוקי ביטון, קישט את כל הסיפון בפרחים אדומים, כרע ברך והציע נישואים.

עדן בן זקן. עידן מזרחי, מערכת וואלה! NEWS
חמודים. עדן ושוקי/מערכת וואלה! NEWS, עידן מזרחי

אל המקום השני מגיעות דווקא חדשות רעות, או טובות (תלוי את מי שואלים), ככה זה שדין מירושניקוב, כוכב תאג"ד, נפרד מהחברה אחרי מספר שבועות ופנוי להצעות שלכן, בנות יקרות.

דין מירושניקוב. אינסטגרם, צילום מסך
ביוש. דין והאקסית/צילום מסך, אינסטגרם

במקום הראשון נמצא הפאוור קאפל, ליאון ופאולה רוזנברג, שבמקום לחגוג לליאון יומולדת, נאלץ לבלות את היום בחיק משטרת ישראל, זאת לאחר שמישהו החליט, כן, ממש לילה לפני שליאון חגג יומולדת, לפרוץ לביתם ולשדוד מהם את המחשבים, הטלפונים ושאר דברים יקרים, וכל זה, שימו לב, בזמן שישנו.

ליאון רוזנברג. רפי דלויה
יומולדת לא שמח. ליאון ופאולה/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully