וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקי אבני: "מעולם לא שיחקתי גופה"

16.2.2017 / 17:00

הוא שוחה בביצה המקומית לא מעט שנים ונחשב לאחד השחקנים היותר מוכרים בתעשייה, בשיחה אישית, אקי אבני מדבר על המעבר להוליווד, על היחסים עם האקסית ועל הקריירה. וואלה! סלבס מבייצת

ראובן קסטרו

את אקי אבני כולם מכירים עוד מימי 'תוססס', אבל מאז ימי הזוהר ההם עברו לא מעט תפקידים בנהר. החל הסרט 'ללקק ת'תות' דרך תפקידים בסרטים הוליוודיים לצד אנטוניו בנדרס וג'ון הארט ועד לתפקידים בהבימה כמו במחזמר 'אוויטה', בו הוא מככב בימים אלו. בין כל העיסוקים שלו, התיישב אבני לשיחה אישית עם אדם סרור.

מה דעתכם על הריאיון? רכלו לנו בפייסבוק

אקי אבני. ראובן קסטרו
כוכב לוהט. אקי/ראובן קסטרו

את השיחה, אי אפשר היה שלא לפתוח עם המעבר שלו ושל גרושתו, סנדי בר, שהחליטו לנסוע ולנסות את מזלם בהוליווד. גם על החזרה לארץ ועל קבלת הפנים הלא נעימה, אקי מדבר בהרחבה ומסביר שהרבה אנשים הרגישו כמו 'אישה נבגדת'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אקי אבני. ראובן קסטרו
צצ''יייזזז. אקי ואדם/ראובן קסטרו

בהמשך הריאיון, מדבר השחקן המוכשר גם על היחסים עם הגרושה שלו ועל העובדה שלאחרונה היא סירבה לקבל תפקיד בסדרה, לאחר שהובהר לה שהיא אמורה לשחק את בת זוגו. אבל אל דאגה, היחסים ביניהם, כך הוא מספר, טובים והם שומרים על קשר בריא בעיקר למען בנם המשותף.

אקי אבני. ראובן קסטרו
מעולם לא שיחק גופה/ראובן קסטרו

אם חשבתם שאקי סיים את דרכו מעבר לים - אתם טועים, כי השחקן המסוקס, שעוד מעט חוגג 50 שנות קיום, עדיין לא ויתר על החלום ההוליוודי ובקרוב גם תראו אותו על המסך בשני סרטים חדשים שאמורים לצאת לאקרנים.

אקי אבני. ראובן קסטרו
עובד עם סנדי על היחסים/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully