וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבת ההוליוודית שהתרסקה עם רכבה לתוך בניין

13.2.2017 / 11:43

אחרי שעברה התמוטטות עצבים שתועדה על ידי השכנים וטענה כי מישהו שם לה משהו בשתייה, מישה ברטון ממשיכה עם השגעת. הפעם, היא אורזת את החפצים לתוך וואן גדול, רק שבמקום לנסוע מהבניין הישן - היא נכנסת בו. וואלה! סלבס לא עוצרת באדום

אימג'בנק GettyImages

מכירים את זה שאתם נכנסים לרכב, חוגרים חגורה, מעבירים הילוך ושמים גז רק בשביל לגלות שבמקום לנסוע רוורס ולצאת מהחנייה - אתם בעצם דוהרים קדימה. לרוב, זה נגמר בברקס מלחיץ או בהתנגשות במדרכה. אז זהו, שבמקרה של, מישה ברטון, כוכבת 'the o.c' - זה נגמר בהתרסקות אל תוך בניין המגורים הישן שלה.

רוצים עוד רכילות?
עדן בן זקן מגיבה על הצעת הנישואים: "הפתיע אותי לגמרי"
פגז מן העבר: ליאור מילר בודד ברחובות תל אביב

מישה ברטון. Jeff Christensen, AP
הכל טוב אחותי? מישה/AP, Jeff Christensen

כזכור, רק לפני מספר שבועות, תועדה הכוכבת המפורסמת כשהיא עוברת התמוטטות עצבים על מרפסת ביתה ומתרסקת על הרצפה. הווידאו המזעזע, שתועד על ידי השכנים - הפך לוויראלי והציף את כל אתרי הרכילות בעולם, מה שהוביל לאשפוז של הכוכבת.

בסוף השבוע האחרון, לאחר שהשתחררה מבית החולים, החליטה ברטון כי נמאס לה מהשכנים המציצנים, ארז את חפציה למשאית הובלות והתכוננה לעזוב את הדירה הישנה לטובת אחת חדשה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

אממה, רצה הגורל או אלוהי השיגעון (תחליטו אתם), ובמקום לעבור למקום חדש - היא נכנסה למקום ישן. עם המשאית! כן, אחרי שארזה את כל החפצים ועמדה לעזוב את המקום, ברטון הכניסה להילוך קדמי במקום אחורי ונכנסה בכל הכח עם המשאית בתוך הבניין בו התגוררה. אופסי

וואלה! סלבס נכנסה פעם עם הקורקינט שלה בחנות גלידות, אבל רק בגלל שנגמר להם טעם הפיסטוק

מישה ברטון וכלב. Tim Whitby, GettyImages
לא נורמלית בעליל/GettyImages, Tim Whitby

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully