וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפול המלחיץ שעברה קים קרדשיאן

צילום: ספלאש

12.2.2017 / 13:53

מלכת הטראש הגיעה לקליניקה של הרופא שלה בשביל לעבור ניתוח לא קל, אבל רגע לפני, איך לא - היא תיעדה הכל לרשתות החברתיות בשביל שכולם ידעו מה עובר עליה. וואלה! סלבס מחוברת

צילום מסך

היו ימים שוואלה! סלבס חשבה שקים קרדשיאן כבר לא יכולה להפתיע אותה. לא כשהתחתנה והתגרשה, לא כשהתחתנה שוב, לא כששברה את האינטרנט עם תמונות העירום, וגם לא כשהיא לביקור קצרצר בישראל. לא, וואלה! סלבס די התרגלה לכל השיגעונות של הבחורה המטורללת מהוליווד.

רוצים עוד רכילות?
נדב בורנשטיין חזר עם התאומות לישראל
בת מצווש: אסתי גינזבורג חוגגת עם הבעל וגרושתו

מה דעתכם על הטיפול? רכלו לנו בפייסבוק

קים קרדשיאן. splash
איך הפופיק?/splash

אז זהו, שנראה שעכשיו הגברת קרדשיאן עברה את כל גבולות הטירוף. לא ברור אם זו הדרך שלה להתגבר על השוד המלחיץ שעברה לפני מספר חודשים או סתם רצון לנסות למשוך מחדש את הפוקוס אליה (בכל זאת, ביונסה קברה לה עם ההודעה על התאומים) - כך או כך, הבחורה לא עוצרת באדום וממשיכה אל עבר הטירוף הבא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קים קרדשיאן. GettyImages
תזהרי על הפופיק/GettyImages

בשבוע שעבר העלתה גברת ווסט סרטון לסנאפצ'אט (זה עוד קיים הדבר הזה?) בזמן שהיא מבלה אצל הרופא הפרטי שלה, ומסבירה לעוקבים שלה כי ברגעים אלו היא מתכוונת לעבור טיפול לייזר למתיחת הפופיק.

"אז אני מבלה את יום שבת אצל הרופא שלי", אמרה קרדשיאן, "וזה כואב רצח, אבל בסוף זה יהיה שווה את זה. אנחנו עושים לייזר. אם מישהי ילדה, היא מבינה מה זה עושה לבטן התחתונה שלך אחרי הלידה, וכמה היא משתנה, לכן אתן מבינות כמה אתן זקוקות לרופא שיהדק את אזור הבטן התחתונה על מנת שזה יראה שוב נורמלי"

קים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
יחזור לקדמותו או לא?/צילום מסך, אינסטגרם

כזכור, הגברת קרדשיאן ילדה שני ילדים חמודים, נורת' (3) וסיינט (בן השנה), מה שככל הנראה, גרם לפופיק החמוד שלה לשנות צורה. אי לכך, החליטה מיס טראש לתקן את המעוות. בכל זאת, הגוף שלה הוא הפרנסה העיקרית שלה.

וואלה! סלבס רצתה למתוח את הפופיק שלה, אז היא רכשה מכבש שיעבור לה על הבטן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully