וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ט"ו בשבט הגיע, מי הכוכב הטבעוני שתרצו לנשנש איתו פרי יבש?

11.2.2017 / 1:52

לכבוד חג האילנות והנטיעות, וואלה! סלבס נזכרה בכמה מהמפורסמים שחובבים מזון מן הצומח והיתה רוצה שתסייעו לה להחליט: עם איזה טבעוני הייתם דוגמים ערמונים, משמש, דבלה ואגוז בט"ו בשבט? אתם בוחרים

ט"ו בשבט הגיע, חג לטבעונים: יש כאלה שהמחשבה על אכילת מזון מן הצומח בלבד עושה להם פריחה, אך אחרים מנשנשים את תוצרת הטבע (שלא נושמת בשלב מסוים בחיים) בשגרה - בהם כמה אנשים מפורסמים שאתם מכירים מהמסך, הבמה ואפילו שומעים ברמקולים. נכון, טבעונות היא כבר לא תופעה נדירה אלא דרך חיים שהמון אנשים דבקים בה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לכבוד חג האילנות, הנטיעות והפירות היבשים, וואלה! סלבס התחמשה מבעוד מועד במגפיים, מעדר ושתילים רעננים, רק כדי להפריח את ארץ ישראל. בין לבין, היא כמובן תשמח לנשנש צימוקים, לדר, תמרים, שזיפים ופיסטוקים יחד עם כמה מהכוכבים האהובים ביותר בביצת הבידור המקומית. אבל עם מי מהם?

רכלו על הסלבס הטבעונים בפייסבוק

מיקי חיימוביץ' מקדמת כבר שנים את "יום שני נטול הבשר", רן דנקר כבר הצהיר מזמן על התפריט הטבעי, רותם סלע מדביקה את חבריה המפורסמים באהבת המטעמים הטבעוניים ואפילו גדי סוקניק מלקק חסה בזמנו הסעודה. אבל עם מי אתם הייתם עורכים סדר ט"ו בשבט כשר למהדרין? הצביעו והשפיעו, כדי שלא תתייבשו כמו פפאיה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully