וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

(ר)טוב לה: קרן פלס בעירום מלא

11.2.2017 / 1:56

זה רק נראה נוצץ, כי בסופו של דבר הכוכבים הם כמו כולנו - גם אם הם יודעים להשתמש בפילטר אינסטגרם מחמיא. והפעם: הפוני של מארינה מקסימיליאן, במיטה עם טום באום וקורין גדעון מדגימה. וואלה! סלבס עממית

לא תאמינו, אבל יהודה ושלומית קונים במכולת. בר עומדת בתור להיבדק על ידי מאבטח בקניון ואייל - גם הוא צריך לעבוד על המכשירים בחדר הכושר להשוויץ בשרירים. למרות התדמית הזוהרת, העובדה שהם מסובבים ראשים או מוזמנים לאירועים בחברת היפים, האמיצים והעשירים - כוכבי ביצת הבידור הם ממש כמו כולנו, פשוטי העם.

לכן, וואלה! סלבס אוספת עבורכם מקבץ שבועי של תמונות אינסטגרם עדכניות, ערוכות וחתוכות על ידי הכוכבים הישראלים, שמוכיחות אחת ולתמיד שגם אדם מפורסם הוא הכי אחי(כם). הרי זה רק נראה נוצץ.


גם לוואלה! סלבס יש אינסטוש. תנו לה ב#לייק

רק נראה נוצץ - קרן פלס. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - קרן פלס/צילום מסך, אינסטגרם

זקוקים לכמה רגעים של נחת. מחממים את המים. מתפשטים. ממלאים את האמבט, מפזרים מלחים, מדליקים נר ריחני. בודקים שהטמפרטורה מתאימה, #טובלים, משכשכים. נרגעים... מצלמים. קרן פלס עושה זאת בעירום מלא בין החרסינה לפורצלן מבלי לחשוף את הנכסים. רגע, הטלפון לא קצת מקלקל את האווירה?

רק נראה נוצץ - מגי אזרזר. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - מגי אזרזר/צילום מסך, אינסטגרם

מתברר שגיל הבת מצווה עושה קאמבק מרגש. כנראה בהשראת שירה של בריטני, גם מגי אזרזר וטום באום החליטו לערוך אירוע של פאן בין הסדינים ובילו ב#מסיבת_פיג'מות אינטימית. הוא כבר מעולף, היא עוד סופרת כבשים.

רק נראה נוצץ - אסף גורן. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - אסף גורן/צילום מסך, אינסטגרם

כולם צרכים שינוי מדי פעם, אבל ה#מייקאובר של אשף הריקוד אסף גורן - כוכב הריאליטי הישראלי שיעשה הכל (אבל הכל) כדי לרגש גם את הקהל האמריקאי, נראה מסקרן במיוחד. האם צבע את השיער לגוון צהוב מחזיר אור, אדום ארגמן או ורוד אופנתי? כל זאת ועוד בפרק הבא.

רק נראה נוצץ - מארינה. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - מארינה/צילום מסך, אינסטגרם

ולפעמים, כפי שכולם חוו פעם או פעמיים בחייהם, מתן יד חופשית למעצב השיער שלך יכול להביא לתוצאות מפוקפקות. מארינה מקסימיליאן וה#פוני שלה הם עדות חיה לכך!

רק נראה נוצץ - ג'ודי. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - ג'ודי/צילום מסך, אינסטגרם

ט"ו בשבט הגיע? #קחו_תרמיל, קחו מקל, צאו לטייל ברחבי ארץ ישראל ממש כמו ג'ודי שלום ניר מוזס. או לפחות בגינת הירק המפוארת של השכנים - לטובת צילום אינסטוש פרחוני ומלבלב במיוחד בין פטריות לנרקיסים.

רק נראה נוצץ - ג'סטין. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - ג'סטין/צילום מסך, אינסטגרם

אז אליל הבנות המתיש ביותר ביקום החליט לשוב למדיה החברתית והחייה מחדש את האינסטוש שלו? נהדר, ג'סטין ביבר, במיוחד שתמונות שלו מחטט באף של חברו מפארות מחדש את הרשת. #דמות_לחיקוי

רק נראה נוצץ - ג'סטין. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - ג'סטין/צילום מסך, אינסטגרם

ראו ולמדו - כך תערכו לשעת חירום או משבר ביתי, באדיבות האחות הקטנה של האח הגדול, קורין גדעון: קחו מטף. אחזו בו. חייכו אל המצלמה. הניחו אותו בחזרה במקום. #אש_ולהבה? ברחו ברוגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully