וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גול עצמי? סרטון הסקס של הספורטאי הסופר מפורסם

6.2.2017 / 12:02

הוא נחשב למצטיין בתחומו, אתם כנראה מכירים אותו גם בזכות אזכורים במדורי הרכילות - אבל למערכת וואלה! סלבס הגיע סרטון של הספורטאי הישראלי הידוע, כשהוא מצלם את איבר מינו בסוג של משחק ראווה ושולח לנשים איתן הוא מפלרטט. שערורייה? וואלה! סלבס זיעה

עיבוד תמונה

בסדר, וואלה! סלבס שיערה ששבוע שנפתח בשערוריית סרטון סקסי של השחקן ההוליוודי (כמו זה של כוכב "הפמליה" אדריאן גרנייה), יכול להפוך לשבוע מסעיר במיוחד - אבל אפילו הלסת שלה נשמטה כשגילתה הבוקר בתיבת המייל שלה סרטון ותמונות אישיות מאוד, של אחד מכוכבי הספורט הכי מפורסמים בישראל, כשהוא מצלם את עצמו בלי בגדים. כלומר, מתעד בעיקר את אזור המפשעה, בשעה שהוא מתענג בסיטואציה מינית עם עצמו. שוקינג!

כאמור, לידי וואלה! סלבס הגיעו תמונות וסרטון קצר מיני ומפורש במיוחד, שצולמו על ידי הספורטאי הישראלי המאוד המוכר, בעיקר בזכות הישגיו על המגרש - אך נהנה מכמה כותרות גם במדורים הצהובים במהלך השנים החולפות. ילד טוב? לא ממש.


עוד רכילות צהובה מאוד:
מי הסלב שאוהב להסתכל על עצמו במראה במהלך סקס?
מי הספורטאי המפורסם שמשתמש בקריסטל מת'?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך זה נראה בלי הצנזור. כלומר, זה כל מה שתראו מהספורטאי.../מערכת וואלה!, צילום מסך
תמונת פין. עיבוד תמונה
כן, זה מגיע פלוס תמונה מכובדת של הנתונים של הספורטאי. יש הרבה לצנזר, כן?/עיבוד תמונה

נכון, לא מדובר בקלטת סקס כמו זו של קים קרדשיאן, אך בתיעוד המפתיע, שהספורטאי ככל הנראה העביר לנשים אחרות בעצמו על מנת להשתעשע (יחד או לחוד), הוא מנופף בנתוניו הפיזיים (והמרשימים, תאמינו לוואלה! סלבס), תוך כדי שהוא כנראה נזהר שלא להוציא עין למי שמביט בתמונות.

על פי המידע שהגיע למערכת יחד עם התיעוד המרגש, מדובר באמצעי חיזור של האישיות המפורסמת, שככל הנראה ישמח להציג את הגביע שלו בפני בנות המעוניינות להיכנס איתו למיטה. או במילים אחרות: הכלי המרשים שלו משמש ככלי ציד על מנת לצוד נשים ברחבי הרשת.


לא משנה מה יקרה, וואלה! סלבס לא תגלה לכם מי הספורטאי. כזו היא, בולעת ושומרת הכל בבטן.


יש לכם מה לומר לוואלה! סלבס? יודעים משהו עסיסי על כוכבים מקומיים, צילמתם אירוע מזעזע? שתפו כאן

אנשים שבוכים אחרי סקס. ShutterStock
סקסי טיים? כי לא תראו את פניו של הספורטאי המדובר/ShutterStock
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully