וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף: הרומן הסודי של מדונה ודרייק

31.1.2017 / 12:00

אחרי ריהאנה וג'ניפר לופז, זה רק היה עניין של זמן עד שהעולם יגלה שלפני כולן - הייתה שם המלכה האם, הלא היא מדונה, שניהלה רומן עם הזמר ההורס, דרייק. וואלה! סלבס עושה סלט

צילום מסך

עם כל הכבוד לדיוות כמו ריהאנה וג'ניפר לופז, ולוואלה! סלבס יש הרבה כבוד אליהן, כמו תמיד - הן מגיעות באיחור אופנתי, כך שהמלכה האם, מדונה, תמיד מקדימה אותן בכמה צעדים. לא מאמינים? תשאלו את הזמר ההורס, דרייק.

רוצים עוד רכילות?
דודו אהרון מרים בחתונה של ג'ולייטה
רוסלנה רודינה רותחת מתמיד בבגד ים

מה דעתכם על הרומן? רכלו לנו בפייסבוק

מדונה, דרייק. GettyImages
היוש../GettyImages

הצהובונים מעבר לים חושפים היום (ג'), כי הרבה לפני שדרייק ידע מי זו ריהאנה או פנטז על טוורקינג עם ג'יי לו - הוא נישק מזוזות עם אסתר המלכה, כך מספרים מקורבים לשניים, שחשפו בפני הצהובונים את העובדה כי השניים ניהלו רומן קצרצר בשלהי 2015.

מדונה, דרייק. GettyImages
תביא בוסה/GettyImages

תקציר הפרקים הקודמים: במהלך הופעה של דרייק בפסטיבל קואצ'לה ב-2015, הוא אירח את מדונה, שבתמורה העניקה לו נשיקה רטובה במיוחד. התגובה הנגעלת של הראפר, שאף טרח לנגב את השפתיים כאילו ולזמרת היה הרפס בגודל תפוח על השפתיים - זכתה ללא מעט כותרות בכלי התקשורת. אסתר לא נשארה חייבת וכשנשאלה איך הראפר מנשק, ענתה, "האם דרייק מנשק טוב אתה שואל? ובכן - נישקתי בחורה ואהבתי את זה". אאוצ'

כעת, כך חושפים הצהובונים, מדובר בסך הכל בתרגיל הסחה לרומן האמיתי שהתנהל בין השניים באותה תקופה, כך שלמרות המבט הנגעל של דרייק - הוא לגמרי נהנה מהנשיקה הלוהטת. "היה להם כיף ביחד, אבל הם שמרו את זה בחשאיות מטורפת כי הם ידעו שזה לא יימשך לנצח", סיפר מקורב לשניים.

וואלה! סלבס ניסתה במשך שנים לשמור בסוד את הרומן שלה עם דובי גל, אבל הוא לא עמד בהבטחה שלה ולא קנה לה שוקולד פרה

עוד באותו נושא

ברצינות? מדונה מתלקקת עם הראפר דרייק על הבמה

לכתבה המלאה
ג'ניפר לופז, דרייק. אינסטגרם, צילום מסך
ג'יי לו יודעת על זה?/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully