וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלו, אדל: מוזיקאי טורקי טוען שהוא אביה האובד של הזמרת

29.1.2017 / 12:46

28 שנים אחרי שנולדה, האם נמצא האבא המסתורי של הדיווה הבריטית? התקשורת בטורקיה סוערת בגלל מוזיקאי מקומי שבטוח שמדובר בבת המוצלחת שלו - ומוכן לעבור בדיקת DNA כדי להוכיח את הקשר שלו לאדל. וואלה! סלבס גנטיקה

מגישה: מיכל רשף

איאי גונלר, אדל, מתברר שמקורו של אביך האובד הוא בכלל בטורקיה, או לפחות זה מה שטוען מוזיקאי טורקי שבטוח במיליון אחוז שהוא זה שאחראי על הפלא שהיא הדיווה הבריטית המצליחה ביותר בעולם בעשור האחרון. בראיונות שהעניק לכלי תקשורת מקומיים בשבוע האחרון, לא רק שהתחייב שמדובר בבתו המרגשת, אלא שהוא אפילו מוכן לעבור בדיקות גנטיות על מנת להוכיח שהדיווה בת ה-28 היא אכן יוצאת חלציו. טוב שנזכרת.


עוד רכילות הזויה:
הסוד של אדל: "סבלתי מדיכאון אחרי לידה"
מי תחליף את גלית גוטמן בתוכנית הבוקר?

רכלו על כך שאבא של אדל טורקי קטן בפייסבוק

אדם שטוען שהוא אביה של אדל. beth-tv.com, צילום מסך
מצליחים לראות את הדמיון? "אבא" של אדל עם הזמרת/צילום מסך, beth-tv.com

סיפור חייה של אדל מסתורי בהחלט, כיוון שכל מה שידוע הוא שנולדה בעיר לונדון כבת יחידה לאימה, מעצבת רהיטים, שילדה אותה כשהייתה בת 18 לאבא בשם מארק אוונס מוולש, שהתכחש לה ולא מעורב בחייה מאז שמלאו לזמרת שנתיים.

עם זאת כעת, גבר בשם מהמט אסאר, טוען שהכניס את אמה של הזמרת להריון כשביקרה בשנת 1987 בעיר הנופש בודרום - אז תפקד בתור נהג מונית שכנראה הראה למאמא, פני אדקינס, הרבה יותר מאשר את אתרי התיירות המרגשים במקום.

המוזיקאי הטורקי בן ה-52, משוכנע שניהל רומן עם אמא של אדל במשך כשבועיים. "היא לא רק האריכה את החופשה שלה בעוד כמה ימים בשבילי, אלא חזרה לעוד ביקור בבודרום עבורי ובסוף אפילו רצתה שאחזור איתה לאנגליה, אבל העדפתי להישאר בטורקיה", סיפר אסאר בפני כלי התקשורת הנלהבים במולדתו. "דיברנו בטלפון כמה פעמים אבל אז איבדנו קשר כי שיחות בינלאומיות היו מאוד יקרות בזמנו, אבל זה היה ממש לפני שאדל נולדה".

מתברר שייתכן שעל פי הדיווחים אדל באמת מאמינה לטורקי, כיוון שבראיון שהעניקה לפני שנתיים טענה שיש לה שורשים בטורקיה ובספרד. "הופתעתי לגלות מי האישה אהבתי את אמה של אדל מאוד, היא כמעט ולא השתנתה", טען מהמט, "אדל שרה ממש כמוני ועולה לתווים גבוהים כמוני, זה כנראה עבר לה בתורשה. אני מרגיש אני אביה וכיול לעשות בדיקת די.אן.איי אם תדרוש ממני". טוב, אבאל'ה.


נו טוב, וואלה! סלבס מודה, היא גיסתו החמה של השטן בכבודו ובעצמו.

איזה עצבים!

למה אדל איבדה את זה באמצע הופעה?

לכתבה המלאה
אדל. GettyImages
הלו, הלו. אדל/GettyImages
אדל. צילום מסך
רגע וזו אחותה החורגת? אדל ומעריץ ישראלי/צילום מסך
הזמרת אדל. GettyImages
חובבת רחת לוקום?/GettyImages
אדל לובשת ז'יבנשי לטקס פרסי הגראמי, לוס אנג'לס, 15 פברואר 2016. GettyImages
אילן היוחסין? מעורפל. אדל/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • אדל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully