וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרנית גולדווסר ובן הזוג הורים לבייבי שני

24.1.2017 / 20:42

המהנדסת הסביבתית שהיא אלמנתו של אהוד גולדווסר הביאה היום (ג') בן ראשון לעולם ביחד עם בן זוגה, אמנון מרנדה. הבן המתוק, הצטרף לאחותו הבכורה שנולדה לפני שלוש שנים. וואלה! סלבס קולולולו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברכות. קרנית גולדווסר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם אתם נמנים על חבריה של המהנדסת הסביבתית, קרנית גולדווסר או לבן זוגה, אמנון מרנדה, עכשיו זה ממש הזמן הטוב להתקשר או לסמס להם מזל טוב להולדת הבן, שהגיח היום (ג') לאוויר העולם ומצטרף לאחותו הגדולה בת ה-3.

מקורבים לשניים סיפרו לוואלה! סלבס, כי לפני מספר שעות הגיע הזוג המאושר לבית חולים במרכז הארץ, שם, לאחר מספר שעות של כאבי צירים, שאיפות ונשיפות - הגיח לעולם בנם המשותף הראשון של השניים, שבקרוב מאוד יעשה צ'ק אאוט ממחלקת היולדות וייסע עם הוריו לביתם, שם תחכה לו גם אחותו הבכורה ושאר בני המשפחה.


אחלו לקרנית גולדווסר מזל טוב בפייסבוק

קרנית גולדווסר. גדעון צנטנר
אמא לשניים. קרנית גולדווסר/גדעון צנטנר

גולדווסר ומרנדה הכירו במסגרת עבודתם העיתונאית, כך שלאחר מספר חודשים, בשנת 2013 - כלי התקשורת סיפרו בשמחה על הזוגיות החדשה שנרקמת. בשנת 2014, נולדה לשניים בתם הראשונה.

מדינה שלמה התפללה עם גולדווסר לאחר שבעלה, אהוד גולדווסר נחטף על ידי חיזבאללה בתקוה שיחזור בריא ושלם. למרבה הצער, החייל החטוף נרצח לאחר החטיפה וגופתו הוחזרה במסגרת עסקת החלפת שבויים בשנת 2008.


וואלה! סלבס עושה קולולו וחולמת על הסקופ הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully