וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזי חיים פותח ג'ורה על דיירי "האח הגדול": "תקעו לי סכין בגב"

מאור בן הרוש

25.1.2017 / 0:01

כפי שוואלה! סלבס חשפה - אחד הדיירים המעניינים של "האח הגדול" שב לבית המפורסם. רגע לפני, חזי חיים יורה לכל כיוון ופותח פה על הרומן של דן ואורנה, הזוגיות של מעיין ואביחי וגם על אהובתו, עדן, כשהצהיר שלא יהיה קאמבק. וואלה! סלבס פול גז

צילום: עידו שחם, עריכה: יאיר דניאל

זוכרים שרק בתחילת השבוע וואלה! סלבס חשפה בפניכם שמי שיכנס לבית "האח הגדול" הם הדיירים שהודחו? אז זהו, שאתמול (ג') - זה קרה ועם ישראל צפה בכוכב פרי, שמוליק ספן, חזי חיים, אורנה דנינו ותהילה אסודרי מפתיעים את משתתפי העונה ונכנסים שוב אל הבית הכי מפורסם במדינה.


מה דעתכם על הכניסה של חזי? רכלו לנו בפייסבוק

חזי חיים. אבי כהן
פותח פה! חזי חיים/אבי כהן

רגע לפני שהוא מתאחד עם אהובתו (רמז: או שלא) עדן סבן - התיישב חיים לשיחה נוספת עם וואלה! סלבס ופתח את הפה, או יותר נכון את הג'ורה. "דן ואורנה זה בדיחה מהלכת", חיים החל לירות, "אני לא מאמין שהוא יראה אותה אפילו חצי שעה אחרי שהם יצאו מהבית. אני חושב שהוא מנסה לרכב על איזה גב בשביל להרוויח עוד שתי דקות, אני חושב שזה פתאט ומצחיק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
חזי חיים. אבי כהן
תקעו לו סכין בגב! חזי חיים/אבי כהן

אל תדאגו, זה לא נגמר כאן, כי למר 'אווירה טובה' היה מה להגיד גם על אביחי. "אני תמיד דאגתי לכולם. דאגתי לאביחי מהיום הראשון כאילו הוא החבר הכי קרוב שלי, סידרתי לו את הארון, קילחתי אותו, עזרתי לו - הכל מא' ועד ת', הכנתי לכולם לאכול ותקעו לי מן סכין כזו בגב". גם על הרומן של המתמודד מוגבל הראייה עם מעיין, היה לו מה להגיד: "מה שאביחי עושה למעיין זה עוול, זה גועל נפש, ראיתי את זה בטלוויזיה ממש רציתי להקיא הוא חושב שאם יש לו מוגבלות מסוימת הוא יכול לשחק באנשים כמו פינג פונג".

עדן סבן. ניר פקין
מה עם עדן? סבן בכניסה ל"האח הגדול"/ניר פקין

אז מה לגבי אהובתו משכבר הימים, עדן? "אני חושב שההתנהגות שלה לא שיקפה את מה שהיה בינינו. כשיצאתי מהבית עוד יותר הייתי שבור והתגעגעתי אליה מאוד, כמה ימים לא נרדמתי והיא המשיכה בשלה, וזה עצבן אותי".


וואלה! סלבס לא נרדמת בלי כדור השינה שלה, כלומר כדור הגלידה שלה.

חזי חיים. אביב חופי
דאג לכולם. חזי חיים אחרי שיצא מ"האח הגדול"/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully