וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב הריאליטי שמכניס נשים מבוגרות למיטה

20.1.2017 / 2:10

הוא מלהיב, הוא חתיך, הוא צ'ארמר, הוא מופיע על המסך - והוא גם אוהב לשכב עם נשים מבוגרות. אז כל הצעירות שמעריצות, סורי, אבל ייתכן שזה לא יעבוד לכן. אולי עוד כמה שנים, מי יודע? וואלה! סלבס מילפית

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

ילדות מעריצות אותו, בנות נוער מפנטזות עליו, נשים מריירות עליו, אבל רק כמה ליידיז מבוגרות זוכות לשכב עם אותו כוכב ריאליטי הורס ת'בריאות - שמנעים את זמנכן כשהוא חושף קוביות על המסך או בקמפיינים בהם הוא מככב.

לוואלה! סלבס נודע, כי כוכב הריאליטי הלוהט, שלא לומר לוהט במיוחד, אמנם נוהג להציג בפני העולם בנות זוג צעירות ולוהטות שלא היו מביישות אף שער של מגזין אופנה, אבל כשזה מגיע להעדפות מיניות - העניין קצת שונה.

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

כשזה מגיע למיטה, כך נודע לוואלה! סלבס - כוכב הריאליטי ההורס, שגם מככב לא מעט בקמפיינים מקומיים, מעדיף את הפרטנריות שלו קצת יותר בושלות, או במילים אחרות: מבוגרות. טוב נו, בכל זאת הן מגיעות עם רזומה ועברו דבר או שניים בחייהן.

אז בפעם הבאה שאתן פוגשות אותו (במידה והצלחתן לנחש במי מדובר, כמובן), אולי כדאי שתוסיפו איזה שנתיים שלוש או עשור לגילכן המקורי, אלא אם כן אתן כבר מבוגרות מספיק בשביל שיימשך אליכן. אה כן, ותעשו טובה, אל תגלו לחברה שלו.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully