וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטן גלאט כושר: מה צילום ההריון הלוהט של ג'נה ג'יימסון?

21.1.2017 / 0:26

בעבר היא נחשבה לכוכבת הפורנו המפורסמת בעולם, אך כיום ג'נה ג'יימסון הגיורת מצפה לבייבי מבן הזוג הישראלי - ותוך כדי מפרסמת ברשת שלל תמונות הריון מלהיבות. איזו מהן הכי טובה? הצביעו. וואלה! סלבס הו, בייבי

אם השם ג'נה ג'יימסון קצת מוכר לכם, גם אתם (כמו וואלה! סלבס) חובבי סרטים פורנוגרפיים, כיוון שבמשך תקופה ארוכה הבלונדה האמריקאית נחשבה לשחקנית הסרטים למבוגרים בלבד המפורסמת בעולם וצברה מיליוני מעריצים. מאז, ממש כמו בסיפור סינדרלה, הספיקה להכיר בחור ישראלי שחי בלוס אנג'לס, להיצמד אליו ולעבור תהליך גיור שהפך אותה לגברת גלאט כושר בהחלט ואפילו להיכנס ממנו להריון - שיגיע בקרוב לסיומו.

ג'יימסון בת ה-42, לא רק תקבל לעולם בקרוב את הבייבי המשותף עם בחיר לבה תוצרת ישראל, היהלומן ליאור ביטון, אלא גם נחשבת בתקופה האחרונה לתומכת ישראל מלהיבה. לפחות כמו התמונות המפתות שהיא מפרסמת (כולל הבטן המתפתחת) ברשתות החברתיות, כן?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך היא נראית נטולת בטן הריון. ג'נה ג'יימסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתור גברת לא ביישנית כלל, שנחשבת למעריצה נלהבת של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ג'יימסון מפנקת את מאות אלפי מעריציה ברשת בתמונות מעקב הריון מרגש. לכן, וואלה! סלבס מאפשרת לכם לבחור מה התמונה הכי משמחת של א יידישע מאמע לעתיד שפרסמה לאחרונה - והכי הלהיבה אתכם. נכון, במקרה של ג'יימסון ההתלבטות קשה, אך כנראה שתצליחו לצלוח אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully