וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן חוזרת לחיים ועושה את דובאי

צילום: ספלאש

16.1.2017 / 11:44

מלכת הטראש סוף סוף חוזרת לחייכם, ומה הדרך הטובה ביותר לעשות זאת? טיול לדובאי, כמובן. ואם כבר טיול - אז להיות אורחת כבוד של משפחת המלוכה. וואלה! סלבס רויאלטי

קים קרדשיאן. ספלאש, ספלאש
התחת שלי יכנס לרכב?/ספלאש, ספלאש

קולולו! תעצרו את הכל כי מלכת הטראש הבלתי מעורערת, קים קרדשיאן, סוף סוף חזרה לחייכם. אז נכון, זה לקח לה קצת זמן והיו לא מעט דרמות והתפתחויות בדרך, אבל היי, עדיף מלכת טראש הדיכאון מאשר הכתרה של מלכה חדשה.

רוצים עוד רכילות?
קים קרדשיאן מספרת על השוד הנורא שעברה
אחרי הסערה: אביב גפן ומירי מסיקה בשיחת הבהרה
לוהט: מתמודד 'הכוכב הבא' מדגמן תחתונים

מה דעתכם על הקאמבק? רכלו לנו בפייסבוק

קים קרדשיאן. ספלאש
יאללה תעלי כפרה/ספלאש

אם גם אתם התגעגעתם לקים קי, אז זה הזמן להוציא את הנוצות מהארון, לפזר נצנצים על הראש ולצאת במחולות - כי גברת ווסט כאן בשביל להישאר. ובשביל להוכיח את זה לכולם, הקרדשיאן הכי הורסת במשפחה החליטה לצאת לטיול מעבר לים. ומהו הטיול הטוב ביותר עבור מלכה? ברור שטיול מלכותי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
קים קרדשיאן. ספלאש
עוף זה ציפור ופרה זה חיה/ספלאש

הילדה הכי מפורסמת במשפחה נענתה להזמנה של משפחת המלוכה בדובאי והגיעה לסיור באחת המדינות הכי עשירות בעולם. במהלך הסיור, עלתה קים על טרקטורון ונהנתה מסיור במדבר המפורסם. אם לא די בכך, היא אף החזיקה בידה ציפור אקזוטית, ובשביל להוכיח לכולם שהיא אכן חזרה לחיים והשאירה את כל הפרשיות מאחוריה - היא גם עמדה והצטלמה, בכל זאת, מישהו צריך לתחזק את האינסטגרם שלה.

קים קרדשיאן. ספלאש
יאללה כפרה, בואי נחזור להוליווד/ספלאש

כזכור, התקופה האחרונה בחייהם של משפחת קרדשיאן-ווסט הייתה לא קלה במיוחד. אחרי שקים הותקפה על ידי שודדים בסוויטה בפריז, אז נגנבו ממנה תכשיטים ורכוש בשווי של מיליוני דולרים, בעלה, קניה ווסט, עבר התמוטטות עצבים ואושפז בבית חולים פסיכיאטרי, מה שזיכה את המשפחה המאושרת בשמועות על כך שהם מפרקים את החבילה ומתגרשים. אבל סוף טוב, הכל טוב והמשפחה המאושרת חזרה לשדר עסקים כרגיל.

וואלה! סלבס רצתה לנסוע לדובאי, אבל היא אלרגית לנפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully