וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונית זיידנברג מהכוכב הבא: "אבא שלי עבר איתי גיהנום"

אדם סרור | צילום: ראובן קסטרו

12.1.2017 / 17:00

אחת המתמודדות הכי בולטות ב'הכוכב הבא לאירוויזיון' כל כך ריגשה את הצופים שוואלה! סלבס החליטה להזמין אותה לראיון מרגש באולפן, במהלכו דיברה על היחסים העכורים עם האחים שלה, על הקשר החם עם אביה, על התקופות הקשות בחייה וכמובן, על אהבה. וואלה! סלבס מבייצת

ראובן קסטרו

היא ריגשה את כולכם וגרמה ללא מעט אנשים להזיל דמעה כשפתחה את הפה באודישן בתכנית ה'כוכב הבא' וקיבלה את קולותיהם של חמשת השופטים. אחרי שעוררה סערה ברשתות החברתיות - יונית זיידנברג הגיעה לאולפן של וואלה! סלבס לראיון אישי ומרגש במיוחד, אז כדאי שתכינו את הממחטות, כי היא תגרום לכולכם לבכות.

בואו לדבר על הריאיון המרגש של יונית בפייסבוק

יונית זיידנברג. ראובן קסטרו
ראיון מרגש. יונית/ראובן קסטרו

זיינדברג, שפרצה לחייכם רק בתחילת השבוע, פתחה את הלב כשסיפרה בראיון על הקשר המיוחד שהיה לה עם אמה, איתה עברה לגור באשדוד לאחר הגירושים מאביה, על התאונה בה היא נהרגה בדרך לפגישה איתה, ועל כך שלא ידעה על העובדה שבנה, יונתן, נמשך לגברים. כמו כן, סיפרה זיינדברג על היחסים המיוחדים עם אביה - איתו חידשה את הקשר רק לאחר מות אמה לפני מספר שנים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
יונית זיידנברג. ראובן קסטרו
קשר מדהים עם האבא/ראובן קסטרו

בהמשך הריאיון, סיפרה המתמודדת שמגדירה את עצמה כג'נדרקווירית, על הכאב בניתוק היחסים עם אחיה ואחיותיה, על הקושי להתמודד עם הסביבה, על התגובות הטובות אך גם הקשות שקיבלה לאחר האודישן ועל כך שהיא מייחלת ליום שבו תמצא אהבה אמיתית.

יונית זיידנברג. ראובן קסטרו
מתגעגעת לאמא. יונית ואדם/ראובן קסטרו
  • עוד באותו נושא:
  • הכוכב הבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully