וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודי ניר מוזס חוזרת לטלוויזיה בתפקיד חייה

10.1.2017 / 0:01

אחרי שהגישה תכניות אירוח, התארחה בשלל פאנלים ואף זכתה לחיקוי ב'ארץ נהדרת', אחת הנשים היותר חזקות במדינת ישראל חוזרת למסך. הפעם, בתכנית ריאליטי חדשנית. וואלה! סלבס חיה בסרט

ראובן קסטרו

היא ללא ספק אחת הנשים היותר מסקרנות במדינת ישראל - עם אלפי עוקבים באינסטגרם, בפייסבוק ובאינסטגרם שרק מחכים למוצא פיה, נראה שג'ודי ניר מוזס שלום היא ללא ספק אחת הדמויות היותר חזקות ומשפיעות הן בפוליטיקה והן בתקשורת. בכל זאת, מדובר באישה שמעולם לא חששה להגיד את שעל ליבה. כן, גם כשזה נגע לאנשים בכירים בארץ ובעולם.

ג'ודי ניר מוזס שלום מצביעה בפריימריז בליכוד, גני התערוכה. ראובן קסטרו
חוזרת למסך. ג'ודי/ראובן קסטרו

כעת, נראה שמישהו זיהה את הפוטנציאל שגלום בג'ינג'ית חסרת המעצורים והחליט למנף את זה לכדי פרויקט טלוויזיוני. אז אל תתפלאו אם בקרוב תראו את משפחת ניר שלום מוזס על המסך הקטן שלכם, כי כפי שזה נראה - כל המשפחה תשתתף בפרויקט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ג'ודי ניר מוזס. ניר פקין
ריאליטי שואו/ניר פקין

לוואלה! סלבס נודע, כי בימים אלו מתנהל משא ומתן מתקדם בין מוזס ל-HOT. על הפרק: סדרה מוקומנטרית על חייה של הגברת מוזס. או במילים אחרות: תכנית ריאליטי מתוסרטת שמבוססת כולה על חייה של ג'ודי. במסגרת התכנית, ילווה צוות צילום את אשתו של סילבן שלום ויתעד את חייה. בין השאר, יוכלו הצופים לראות את חיי המשפחה שלה, האינטראקציה עם בעלה, העבודה שלה ברדיו, הפעילות הפוליטית וההתנדבותית שלה. בקיצור, יהיה שמח.

וואלה! סלבס השתתפה בריאליטי 'לרדת בגדול' ויצאה עם 50 ק"ג נוספים. מי ידע שחמאת בוטנים זה משמין?

ג'ודי ניר מוזס שלום. אלירן אביטל
הורסת!/אלירן אביטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully