וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך? גל גדות, אמה סטון ועוד כוכבות לפני ואחרי טקס גלובוס הזהב

9.1.2017 / 13:49

הכוכבת השתמשה בתוספות שיער במשקל כבד, השחקנית שהתעלפה בחדר ההלבשה. וגם: איך בילתה גל גדות רגע לפני שלבשה שמלת מעצבים? כך הכוכבות הנוצצות נראו לפני שצעדו על השטיח האדום של גלובוס הזהב. וואלה! סלבס גלאם

מתוך "השטיח האדום - גלובוס הזהב", באדיבות ערוץ !E

שעות של איפור, המון החלקות שיער, ניסיונות מול המראה ושלל קולבים משומשים: אין עוררין על כך שרגע לפני עונת הטקסים ההוליוודית מיטב הכוכבים הגדולים בעולם משקיעים אינספור שעור של פטפטת ובילוי עם הסטייליסט הצמוד, רק על מנת להגיע ללוק המנצח של הערב - זה שיכניס אותם לרשימות המתלבשים המצטיינים של הערב, או להיפך רחמנא לצלן, המצעד שבו קוטלים את האאוטפיט שאיתו בחרו לקבל פסלון זהוב כזה או אחר.

עוד רכילות זהובה:
בראד פיט זוכה לאהבה וכפיים מהחברים בהוליווד
אקי אבני קוטף תפקיד ראשי בסרט בינלאומי!

רכלו על המהפכים של כוכבות הוליווד בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גלאם על השטיח. הכוכבות ההוליוודיות נערכות/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמש (א'), התקיים טקס פרסי גלובוס הזהב שהיווה את יריית הפתיחה לכל רשימות הסטייל שלעיתים מעפילות על רשימות הזוכים המרגשות של עונת הפרסים, כך שמיטב שחקניות הוליווד השקיעו את מלוא מרצן ושעות השינה שלהן - רק על מנת למצוא את הלוק המושלם לאחד מהאירועים המדוברים ביותר של השנה.

רגע לפני שפסעו על השטיח האדום, נפנפו למנחי ערוץ !E (שידור ערוך ומתורגם של השטיח האדום יהיה הערב בערוץ המבדר) וספגו את הפלאשים של עשרות הצלמים במקום, כמה מהכוכבות היפהפיות פרסמו ברשת תמונות שובבות מחדרי ההלבשה הפרטיים שלהן, שבהן הן נראות נערכות לערב מלא הגלאם.

מגל גדות שנראה עוברת טיפול עשרת אלפים, עד לשפתיים הוורודות של אמה סטון והרגע המתיש של גולדי הון - הפכו את הכרטיסייה וגלו איך הכוכבת נראו אחרי המהפך עבור "גלובוס הזהב".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully