וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי חי מאיים: "אני דופק את הפרצוף שלך על הרצפה". האזינו

4.1.2017 / 0:27

יוצא הריאליטי עלה לכותרות אחרי שפוצץ את תכנית הרדיו שלו - מה שהוביל לביטולה. למרות טענות שצצו נגדו לאחר המעשה, שי חי הכחיש בראיון שהיה אלים מילולית. מה האמת? האזינו להקלטה מאחורי הקלעים. וואלה! סלבס בפרצוף

מערכת וואלה!

האם האמת מתפוצצת גם בפרצופו של שי חי, מי שהיה סמל לישירות בוטה על המסך של "האח הגדול"? בחודש ספטמבר האחרון, עלה שמו של יוצא הריאליטי המדובר לכותרות לאחר שלכאורה, פוצץ את תכנית הרדיו, שהגיש דאז עם העיתונאית מיקי לוין, ב-103FM רדיו ללא הפסקה, בנסיבות לא ברורות.


אלים או תמים? רכלו על שי חי בפייסבוק

שי חי. ניר פקין
זועם. שי חי/ניר פקין

כמעט מיד אחרי האירוע, העורכת ומפיקת הרדיו של התכנית, מרינה קיגל, פרסמה ברשת ש"שי חי כמעט החטיף לי ולבן זוגה של מיקי מכות". הווידוי המסעיר על מה שכביכול אירע מאחורי הקלעים של התכנית, אליה הוזמן גם צביקה פיק (שהגיע עם צוותו כאורח) - גרם לעיתונאית דנה ספקטור, שעובדת אף היא עם קיגל ברדיו, לצאת נגד חי בציוץ טוויטר שהציג אותו באור לא מחמיא. שישו ושמחו, גרסת אנשי הרדיו המקומיים.

שי חי, מיקי לוין. פייסבוק, צילום מסך
שי חי באולפן הרדיו, עוד לפני התקרית/צילום מסך, פייסבוק

עם זאת, בראיון שהעניק חי לזכיינית קשת לאחרונה, ממש רגע לפני עליית העונה החדשה של "האח הגדול", טען ש"היה בקונטרול גורם שאיים עליי לפני בכניסה לבניין, איים עלי בתנועות ידיים דרך החלון, אני לא אדם שיודע לסתום גם אם לפעמים צריך. לא היו איומים וקללות, אנשים מנסים לייצר כותרת" - בעודו הוא מכוון ככל הנראה למה שקרה בינו לבין בן זוגה של לוין, אורן. "אני לא מצליח להבין, דנה ספקטור אם לא היית שם, למה את אומרת?", פנה למי שצייצה עליו.

כל האמת בפרצוף? כי לוואלה! סלבס הגיעה הקלטה של מה שאירע באותה שעה בחדר הבקרה של הרדיו, שם שהו חי, העורכת ובן הזוג, שאולי מטילה עוד אור על הפרשה המסקרנת. בתיעוד, נשמעים קולותיהם של חי, בן הזוג של לוין וקיגל, כשהרוחות התלהטו.

חי, נשמע אומר בבירור "אני מת שאתה תיגע בי, אני מת שתזרוק את האגרוף הראשון. אני דופק את הפרצוף שלך על הרצפה", בעוד שהגבר שנמצא באותו החדר עונה לו: "לא נוגע בך".

ייתכן שהדבר הרגיז אפילו יותר את חי, שפנה לעורכת וצעק: "בבקשה מרינה, תזיזי אותו מפה. תוציאי אותו החוצה. לא אין כזה דבר אני לא משחק משחקים. את רוצה שאני אקום ואלך, כן או לא?". בסופו של דבר, כאמור, חי עזב את המקום ובהמשך התכנית בוטלה לחלוטין.

"הגנה עצמית היא אינה אלימות בעיניי"

שי חי מסר בתגובה: "התמליל הקצר שהובא בכתבה הינו חתוך בצורה מגמתית והינו חלק משיחה ארוכה יותר בה אוימתי על ידי סמרטוט רצפה שישב בחדר הבקרה ושלח לעברי סימני איום דרך החלון. בנוסף, אותו סמרטוט רצפה טעה לחשוב שאני רואה אותו ממטר או מפחד מהאיומים שלו גם שעה קלה לפני התקרית המדוברת, כאשר איים עליי בכניסה לתחנת הרדיו.

"באשר לוואלה, בשבוע האחרון אני מוצף בהטרדות מכתבי מערכת וואלה, אשר מאיימים לפרסם אייטמים שקרים ומוטים על חיי האישיים והזוגיים. בנימה אישית יותר, חלפה שנה מאז שפגעתי בנוכחותי בנפשות המתחסדות של ביצת הבידור הקטנה. שחררו ותתקדמו. למרות שמאוד פוליטקלי קורקט היום להצמיד לי תכונות של אדם אלים, הגנה עצמית היא אינה אלימות בעיניי. ריבים זה אף פעם לא דבר יפה ונעים וכמו בהקלטה הזאת, גם בתגובתי אליה אני מכריז בגאווה, כי אדם שיאיים עליי פיזית שלא אתפלא אם אני לא יושב וסותם את הפה שלי, אני לא הכלבה של אף אחד".

מרדיו ללא הפסקה 103FM נמסר: "אין תגובה".

תגובתה של מיקי לוין לא נמסרה עד למועד פרסום הכתבה.


וואלה! סלבס לא צועקת וזורקת.

שי חי:

"לא אכנס לכלא. לא עשיתי שום דבר"

לכתבה המלאה
שי חי, מיקי לוין. פייסבוק, צילום מסך
הסטטוס של מפיקת התכנית, מרינה קיגל/צילום מסך, פייסבוק
ציוץ של דנה ספקטור. צילום מסך
ואז: דנה ספקטור זועמת/צילום מסך
רן שריג, דנה ספקטור. ראובן שניידר,
יצאה נגדו. דנה ספקטור עם רן שריג/ראובן שניידר
וואלה! סלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully