וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב ה'אח הגדול': "הרגשתי את יד המפיק על ישבני"

וואלה! סלבס

1.1.2017 / 14:40

כוכב העונה האחרונה של "האח הגדול", איציק כרסנטי, פרסם פוסט נוקב ברשת ובו חשף הטרדה מינית שעבר - על ידי מפיק טלוויזיה. "דפקתי לו סטירה מצלצלת, ואמרתי לו שהוא טעה בכתובת", כתב. וואלה! סלבס ישבנית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בעין הסערה. איציק כרסנטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז נכון, עונה חדשה של "האח הגדול" עלתה לאוויר, מזימות חדשות נרקמות, ושערוריות עסיסיות מתחילות לצוף. אך כוכבי העונה הקודמת לא נרגעים, ועדיין מייצרים כותרות והפעם באור הזרקורים: איציק כרסנטי.

הספר מהצפון, שכזכור היה במחנה שי חי, יצא מהבית ביוזמתו לקראת סוף התוכנית לצדם של תניה גרבר וחי עקב מחלוקות שבלתי ניתנות לגישור בבית הריאליטי. עד כאן טוב ויפה, אך בסוף השבוע האחרון כרסנטי פרסם פוסט חושפני במיוחד בפייסבוק בו טען כי הוטרד מינית על ידי איש תעשיית הטלוויזיה המקומית.


לעוד ריכולים מהביצה:
זהירות! התאונה המביכה של דנה פרידר והחבר
גל גדות ערכה וונדר-מסיבה פרטית, כל החברים חגגו

מה אתם אומרים על הפוסט של איציק כרסנטי? רכלו בפייס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסטטוס בפייסבוק של איציק כרסנטי/מערכת וואלה!, צילום מסך
איציק כרסנטי + תניה גרבר. ניר פקין
עם החברה הטובה. איציק ותניה/ניר פקין

לאחר יציאתו של איציק מהבית, הוא הוזמן לדבריו למסיבה על ידי מפיק, שטען כי רצה ללהק אותו לתפקיד ראשי בסדרה חדשה - אך ככל הנראה דברים לא התפתחו כמתוכנן.

"הוא נצמד אליי האדיוט והוציא שקית מכובדת של קוק והציע לי, אמרתי לו שזה לא הסגנון שלי ואני לא עושה סמים", כתב כרסנטי. "אציין שכל 'האנשים הנכונים' של התעשייה היו במסיבה הזו, וזו היתה יכולה להיות הזדמנות נפלאה למינגלינג".

"לאחר כמה כוסות אלכוהול וקוק של 'המפיק', הרגשתי את היד הארורה שלו נוגעת לי בישבן. העפתי אותה מיד משם ודפקתי לו סטירה מצלצלת, ואמרתי לו שהוא טעה בכתובת, כי אני אהרוס לו את הקריירה".

שי מיקה יפרח + איציק כרסנטי + שי חי. ניר פקין
סיי צ'יז. כרסנטי, שי חי ושי מיקה/ניר פקין

בהמשך מספר כי איציק כי המפיק אכן התנצל בפניו על המעשה, כך שהוא החליט לא לגשת עם הסיפור הזה הלאה ושמר אותו לעצמו. עד הפוסט בפייסבוק, כן?

לבסוף מסיים כרסנטי בשיתוף כי טוב לו במקום בו הוא נמצא, ובברכת שנה טובה מאחל : "נ.ב. אשמח לשיתופים שאותו מפיק יתחיל בשלשולים כבר הערב". על זה נאמר, לא נשאר חייב. שנה טובה שתהיה.


וואלה! סלבס מזהירה שלא יתקרבו אפילו לבוטי שלה, זה מסוכן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מהרהר על העבר. איציק כרסנטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully