וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: חמש עובדות שלא ידעתם על ג'וד לאו

וואלה! סלבס I צילםום: gettyimages

31.12.2016 / 3:23

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

ג'וד לאו. GettyImages
המבט... ג'וד לאו/GettyImages

# בפעם הראשונה שהצטרף לתיאטרון הלאומי לצעירים באנגליה הוא שובץ במעונות של הבנות מכיוון שחשבו שמדובר בנערה,שם בעייתי משהו. אגב שמו הפרטי נקרא על שם השיר המפורסם של הביטלס 'היי ג'וד'. קלאסיקה

# לג'וד לאו חמישה ילדים! לאו היה מאורס לשחקנית המפורסמת סיינה מילר (שדווקא ממנה אין לו ילדים) ונאלץ לפרסם התנצלות פומבית לארוסתו - אחרי שהיה לו רומן עם המטפלת של ילדיו מאשתו לשעבר (נו,נו ,נו). למרות הפרשייה המביכה, הזוג השלים לתקופה קצרה.

אילוסטרציה. GettyImages
הם ארוסתו לשעבר השחקנית סיינה מילר./GettyImages

# לאו נשר מביה"ס בגיל 17(לא נורא,זה שנה לפני הסוף), והאירוניה היא ששני הוריו הם בעצם מורים למחייתם. בשנים האחרונות הקימו השניים ביה"ס למשחק בצרפת. סביר להניח שהם סלחו לו לאור העובדה שהוא נשר בכדי להשתתף בתפקיד מכובד בתאטרון.

# נשמה טובה: ג'וד לאו הוא תורם גדול מאוד לארגוני צדקה בעולם כמו יוניסף, ארגונים לחקר הסרטן, טיפול בעוני ברחבי העולם ועוד. לאו מקדיש רבות מזמנו להיות פעיל בארגונים הללו ולנסות ולגייס כספים. תפעיל קצת את החברים שלך, זה יעזור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ג'וד לאו. Stuart Wilson, GettyImages
תמונה מצוינת לדרכון ממי. גו'ד לאו/GettyImages, Stuart Wilson

# כשהיה צעיר יותר הגדיר עצמו לאו כ'אידיאליסט'. בראיון למגזין בריטי סיפר "הייתי בחור אופטימי, מעריץ של הרוח האנושית, אבל איבדתי את זה לתקופה". הוא מספר כי האופטימיות שלו חזרה מעט לאחרונה, אבל בכללי יש לו דעה מאוד קשה על אנשים. חבל,יש אנשים נחמדים בעולם, שתדע.

ג'וד לאו. Francois Durand, GettyImages
מביא כבוד לממלכה. לאו/GettyImages, Francois Durand
  • עוד באותו נושא:
  • ג'וד לאו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully