וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן בן זקן עוברת התקף חרדה. מצחיק?

24.12.2016 / 0:08

בר רפאלי אמהית, ארז טל בפרץ נוסטלגיה, עדן זקן עוברת התקף חרדה ומייקל לואיס מותח שריר

צילום מסך

הכלבה של בריטני כבר לא מוכנה לגרד את פרוותה הגזעית וגם לא להסתובב באולם בלאס וגאס של אמא ספירס. כביץ' מלאת תאווה שרוצה לכבוש גם את וואלה! סלבס - הוענקה לה אפשרות לנבוח את שעל לבה. מדי שבוע היא תקבל תמונות אינסטגרם ותעשה בהן כל שתרצה. כי זאת חנה, כלבה.


חנה #לב את האינסטוש של וואלה! סלבס. רוצים לראות?

חנה ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
חנה ספירס/צילום מסך, אינסטגרם

הביץ': עדן זן זקן, מלכת השושנים.

דוגי סטייל? איך נראית מלכת זמר מסלסל בהתהוות באחד הרגעים המלחיצים ביותר בחייה? תודה לאל שדודו אהרון והחבר'ה שם כדי לצחוק עליה ותוך כדי לתעד את רגעי האימה שחווה כשנתקעה במעלית. כי רק לעדן זה יכול לקרות.

חנה ספירס היתה אומרת: קלסטרופוביה, אין לי אותך.

הביץ': אבאל'ה בשם קובי אפללו.

דוגי סטייל? מי אמר שגברת דאוטפייר, סליחה, הבייבי-דדי הטרי לא יכול לעשות כמה דברים בעת ובעונה אחת. כי הזמיר אפללו יכול לקרוא בתורה, להניח תפילין, לפקח על העולל הטרי שלו ולבקש שיתעדו את הכל קורה בבת אחת. הכי כשרון.

חנה ספירס היתה אומרת: בעזרת השם.

הביץ': בר רפאלי והבייבי שלה, ליב עזרא.

דוגי סטייל? למעשה, מדובר בתמונה הראשונה שבה הטופ מודל הישראלית המצליחה בעולם פרסמה כשהיא מתועדת מתפקדת כמאמא במשרה מלאה ליורשת העצר. כן, גם רפאלי מתגלגלת בצ'כונה בין הטיטולים, סט הצילומים, לשיהוקים ופליטות.

חנה ספירס היתה אומרת: רולינג סטון.

הביץ': האח של האח הגדול, ארז טל.

דוגי סטייל? מה אתם יודעים, אפילו מנחה הריאליטי המדובר ביותר בארץ מתגעגע לימי העונה הראשונה התמימים אי שם בסוף העשור הקודם - שבהם השפרות של העולם (הסגור) עוד סרגו רקמות לעצים בחצר ביתך הריאליטי. ארז, חנה מבינה שהכי משעמם שם בנווה אילן.

חנה ספירס היתה אומרת: קר בחוץ, חם בלב.

הביץ': מייקל לואיס, נער גומי.

דוגי סטייל? ברור שאתם רוצים תהילה, זוהרת ורטובה לפחות כמו זו של מייקל, אז תצטרכו לשלם. בזיעה. כך שלואיס לא רק עושה מה שהוא הכי טוב בו ומוריד את הבגדים לטובת מכנסונים קצרים, אלא גם נמתח כמו בלרינה מקצועית כאילו היה ברישניקוב בבלט של מוסקבה.

חנה ספירס היתה אומרת: פלייה, מאמי, פלייה.

הביץ': ניקול ראידמן והפה הגדול שלה.

דוגי סטייל? הייתם בטוחים שהתפריט היומי של המעושרת מורכב בעיקר משמפניה, קוויאר ומעט עלי חסה כדי לשמור על גזרת סלים-פיט. אז הייתם בטוחים, כי למעשה, ראידמן לא רק שלא ממתינה עד לחג החנוכה כדי לזלול מתוקים, אלא גם מצטלמת כשהיא כמעט, כמעט מצמידה אליהם שפתיים. לבריאות, עורמה.

חנה ספירס היתה אומרת: שוגר ראש דה פומפידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully