וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסתי גינזבורג מדגימה: דוגמניות דווקא כן אוכלות

17.12.2016 / 6:20

אסתי גינזבורג אוכלת, עפר שכטר משתזף, מינאז' מתפקעת ואדם לוין נתפס עם המכנסיים למטה

הכלבה של בריטני כבר לא מוכנה לגרד את פרוותה הגזעית וגם לא להסתובב באולם בלאס וגאס של אמא ספירס. כביץ' מלאת תאווה שרוצה לכבוש גם את וואלה! סלבס - הוענקה לה אפשרות לנבוח את שעל לבה. מדי שבוע היא תקבל תמונות אינסטגרם ותעשה בהן כל שתרצה. כי זאת חנה, כלבה.


חנה #לב את האינסטוש של וואלה! סלבס. רוצים לראות?

חנה ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
חנה ספירס/צילום מסך, אינסטגרם

הביץ': דוגמנית על בשם אסתי גינזבורג.

דוגי סטייל? שוב ושוב ושוב ושוב, מופרכת הקביעה המיושנת לפיה "דוגמניות לא אוכלות". נכון שעדיין לא ברור מתי היתה הפעם האחרונה שקנדל או ג'יג'י הכניסו יותר מענף ברוקולי לפה, אבל אסתי דווקא מתפנקת בתות מתקתק או שניים. לבריאות.

חנה ספירס היתה אומרת: לא מכל שטות (או תות) צריך לייצר כותרות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הביץ': אש על הגולש עפר שכטר.

דוגי סטייל? נורא נחמד לטוס לחופשת גלישה אקזוטית באי מרחוק אי שם בלב האוקיינוס ההודי, לדאוג לעור הפנים ולהתמרח בקרם מניעה לבנבן. אבל שכטר, כפרה עליך, למה לא למרוח את מקדם ההגנה היטב ולפרגן בצילום סלפי שבו אתה נראה כמו הבן הלא חוקי של סנטה קלאוס מאחד הננסים שלו?

חנה ספירס היתה אומרת: נייר סופג היה עושה פלאים.

הביץ': כריסטינה אגילרה בתפקיד אשתו של סנטה.

דוגי סטייל? סנטה קלאוס מהתמונה של שכטר, חוזר לסיבוב שני גם בתמונה של Xטינה עם הקול הגדול - שמצאה זמן לפצוח בהילולת החגים הנוצרית ולא רק התחפשה לבת הזוג של מיסטר קלאוס אלא ממש טיפסה עליו רק כדי ליצור את התמונה המושלמת. כלומר, זו שבה היא גוהרת עליו. הו, הו, הו!

חנה ספירס היתה אומרת: מה האיילים יגידו. עזבו, עדיף שלא יתקרבו.

הביץ': יו, ניקי מינאז', יו.

דוגי סטייל? ילדים, סייעו לניקי מינאז' למצוא את בגד הים הצבעוני שלה. נכון, הראפרית אמנם מתועדת כשהיא לובשת אותו על גופה אבל הוא קטן לפחות בשתיים, שלוש, מידות כך שקצת קשה להבחין בו. פיו.

חנה ספירס היתה אומרת: ניקי, את מבעבעת או פשוט שמחה לראות את המצלמה?

הביץ': לירן כוהנר פלוס מיניון.

דוגי סטייל? מתברר שלירן כוהנר לא רק עלתה על מטוס וטסה לעוד בילוי קריר מעבר לים באזור שבו עברית היא לא השפה השולטת - אלא הגדילה הפעם והפליגה למחוזות הדמיון המצוירים, שם פגשה יצור קסום. נו, אתם רואים, מיניון צהוב. הכי משובב נפש.

חנה ספירס היתה אומרת: תארזי אחד כזה במזוודה!

הביץ': סולן להקת מארון 5, אדם לוין.

דוגי סטייל? לא צריך הרבה כדי לשכנע את סולן מארון 5 ואחד הגברברים הלוהטים ביותר בתעשיית הרוקנ'רול הגלובלית - אדם לוין - להפוך לתופעה מתפשטת. למרות שהוא מבלה בחברת כמה גברים פחות אטרקטיביים ממנו (כנראה!), אין לו שום בעיה להלהיט את האווירה כשהוא חושף את התחתונים. בכוונה, ברור שבכוונה.

חנה ספירס היתה אומרת: אדם, אפשר תמונה אחת גם בלי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully