וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: השבוע שבו לאגם רודברג ועוז זהבי נשבר הלב

16.12.2016 / 6:01

מקרה האלימות של כוכב הטלוויזיה, הכוכבת שחוגגת בר מצווה לבנה בלי אביו, כוכבת הריאליטי שאח שלה הסתבך, הסלבס שיצאו נגד החלטת הממשלה בקמפיין מטורף וכמובן, הכוכבים שביטלו את החתונה ברגע האחרון - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

עיבוד תמונה

את הרשימה פותח השכן של וואלה! סלבס, הלא הוא דלאל מהפיצה 'הסובל', המוכר לכם יותר כדמות העצבנית מ'החברים של נאור', שעל פי טענות של בחור שנקרא לו א', תקף אותו בגין טענות שאותו א' חייב לו כסף. המקרה נגמר עם ניידת משטרה וסיגריה שכיבו לא' על השפתיים.

החברים של נאור. יוסי צבקר,
מעשן?/יוסי צבקר

קדימה למקום הרביעי, שם נמצאת אורנה בנאי שחוגגת בסוף השבוע בר מצווה לבנה אמיר במועדון קריוקי. כן, אותו הילד שהביאה עם אהרון ברנע. אז נחשו מה? אותו ברנע, החליט שלא להגיע לחגיגות בר המצווה של בנו.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איפה אהרל'ה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקום השלישי נמצאת כוכבת 'מאסטר שף', שירה בצלאל, שחשבה שתוכל להשאיר את השלדים שלה עמוק בארון, אבל התבדתה כשוואלה! סלבס חשפה כי אחיה של אותה בצלאל חשוד במספר עבירות חמורות כחלק מהשתייכותו לקבוצת 'לה פמילייה'. אחיה של בצלאל ישב במאסר במשך ארבעה חודשים ולאחרונה שוחרר למעצר בית.

שירה בצלאל, מאסטר שף. אוהד רומנו,
האח הגדול רואה הכל. שירה/אוהד רומנו

אל המקום השני מגיע הפרויקט המדהים שהרימה וואלה! סלבס ביחד עם ארגון הנוער הגאה, במסגרתו הצטלמו מפורסמים עם שלט 'הבטחות צריך לקיים', על מנת להזכיר לשר החינוך כי הבטיח שיכפיל את תקציב הארגון, אך בינתיים קיצץ ממנו ב-20 אחוז. בין השמות תמצאו את גלית גוטמן, אילנית לוי, הראל סקעת, שלומית מלכה, איציק זוהר ועוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבטחות צריך לקיים./מערכת וואלה!, צילום מסך

ובמקום הראשון, נמצא כמובן כל הפרידות. אז יממה אחרי שוואלה! סלבס הייתה הראשונה לספר לכם על הפרידה של אגם רודברג וגל אמיתי, הגיעה הידיעה גם על הפרידה של עוז זהבי וליהי קורנובסקי שגם החליטו לבטל את החתונה.

עוז ואגם. עיבוד תמונה
אאוצ'. עוז ואגם/עיבוד תמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully