וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: חמש עובדות שלא ידעתם על ונסה הדג'נס

צילום : gettyimages

17.12.2016 / 6:00

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

ונסה הדג'נס צופה בתצוגה השנתית של ויקטוריס' סיקרט, ניו יורק, 7 נובמבר 2012. Dimitrios Kambouris, GettyImages
היוש. ונסה הדג'נס/GettyImages, Dimitrios Kambouris

# ונסה הדג'נס החלה את דרכה בתעשיית הבידור כשהייתה רק בת 8, והופיעה בהפקות מקומיות כמו 'הקוסם מארץ עוץ ו'סינדרלה'. הפריצה הגדולה שלה קרתה בשנת 2006, בה כיכבה בסרט המצליח 'היי סקול מיוזיקל' מבית דיסני.


# אמה של ונסה שליש סינית, שליש פיליפינית, ושליש לטינית. אביה הוא בכלל שילוב של אירי עם אמריקאי ממוצא אינדיאני. מה שנקרא שילוב קטלני, ומכאן מגיע הלוק המעניין של ונסה.

השחקנית ונסה הדג'נס בבכורת הסרט 'Journey 2: The Mysterious Island' בתיאטרון הסיני, הוליווד, 2 פברואר 2012. Kevin Winter, GettyImages
יפייפיה. ונסה הדג'נס/GettyImages, Kevin Winter

# ונסה היא האקסית המיתולוגית של השחקן החתיך זאק אפרון, והם יצאו יחד במשך 4 שנים! הזוג הכיר על הסט של 'היי סקול מיוזיקל' ונפרדו כשהייתה בת 22, דבר שהודתה שהיה לה קשה מאוד וכי הוא היה אהבתה הראשונה.

# בשנת 2007 הודלפו תמונות עירום שערוריתיות של ונסה הדג'נס, בעקבות פריצה למכשיר הסמארטפון שלה והופצו בכל הרשתות החברתיות. הדג'נס שהייתה בזמנו רק נערה בת 18, וכוכבת סרט הילדים המצליח 'היי סקול מיוזיקל', פרסמה התנצלות פומבית ועורכי הדין שלה יצאו במסע מפרך לסילוק התמונות מהרשת.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ונסה הדג'נס. AP
מה חשבת לעצמך כשנפרדת מזאק אפרון??? הדג'נס/AP

# כאשר ונסה הדג'נס הופיעה בהפקה הגדולה של 'גריז' בשידור חי, מספר שעות לפני כן קרה אחד המקרים המצערים יותר בחייה. הדג'נס הודיעה כי אביה נפטר מסרטן, לאחר מאבק ממשוך במחלה ובכל זאת בחרה להופיע באותו הערב, ולהקדיש את ההופעה לזכרו. מקצוענית אמיתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully