וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן חוזרת לאינסטגרם

וואלה! סלבס

15.12.2016 / 11:35

האם מלכת הריאליטי-טראש שברה שתיקה לראשונה מאז השוד, אחרי 10 שבועות שבהם קרדשיאן לא פרסמה אפילו חצי תמונה ברשת? התשובה כוללת לפחות איבר אחד בגופה של קים. וואלה! סלבס שיווקית

אינסטגרם

חובבי הריאליטי, מעריצי קרדשיאן וכל שאר הבוטילישס, בשורות משמחות - התקופה שבה קים קרדשיאן החרימה את הרשתות החברתיות, מתקרבת, ככל הנראה, לקיצה. כלומר, כל עוד הווידאו החדש שפורסם באינסטגרם, בו תועד הישבן הסופר-מפורסם של מלכת הטראש במהלך סשן טוורקינג, נחשב לשבירת שתיקה מרגשת.


עוד סיפורי סלבס:
צביקה פיק נמרח ורוכש בחנות רהיטים
למה אח של כוכבת "מאסטר שף" במעצר בית?


רכלו על הקאמבק של קים קרדשיאן בפייסבוק

קים קרדשיאן. ספלאש
אחד מאברי הגוף המדוברים בעולם. קים קרדשיאן/ספלאש

בעשרת השבועות שחלפו מאז השוד האלים שעברה בפריז, בו נגנבו ממנה תכשיטים בשווי 11 מיליון דולר, הקרדשיאן הבכירה לא הוציאה הגה ברשתות החברתיות, לא נראתה יותר מפעמים בודדות בפומבי, לא צייצה מילה בטוויטר ולא פרסמה אפילו חצי תמונה באינסטגרם או בפייסבוק. גם כשבעלה קניה ווסט קרס ואושפז במכון לבריאות הנפש או כשפורסם שהיא מתכוונת לזרוק את הראפר מחייה.

אז זהו, שנדמה שכעת זה עומד להשתנות. לפני כיומיים עלה לרשת החברתית פרופיל חדש ורשמי של קרדשיאן לקידום הקימוג'י (האימוג'י המרגש של קימי) ושלל המוצרים הנלווים שלו - לרגל השקת שלל מוצרים חדשים בהשראת מיס ריאליטי, שתוכלו לרכוש לקראת חג המולד.

ונחשו מי מפציע בקליפים הקצרצרים ובתמונה שפורסמה שם, כשברקע עץ אשוח נוצץ? הישבן המפואר של קים, זה שמרגש את העולם ויכול להחזיק כוס שמפנייה מבלי שתיפול. בתקווה שבקרוב נראה גם את הפנים שלה, רק כי היא רוצה שנקנה עוד סיכה בצורת אפרסק מצופה.


וואלה! סלבס לא מפרסמת תמונה של הפנים שלה באינסטוש, מחשש לשבור את האינטרנט. אבל ממש.

פלא עולם

קים חושפת: מה אני מזריקה בישבן

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully