וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר קינן לדיירי 'האח הגדול': "אתם הולכים לשלם מחיר כבד"

15.12.2016 / 11:50

יוצאת העונה הקודמת של הריאליטי פרסמה פוסט מטלטל בפייסבוק, שבו עומר קינן סיפרה על החרדה שחוותה לאחר השהות בבית - ומעבירה מסר למשתתפי העונה הבאה של "האח הגדול". וואלה! סלבס בטיפול

ניר פקין

בתחילת השבוע הבא תעלה עונה חדשה של תכנית הריאליטי "האח הגדול". הדיירים הנכנסים כבר משנסים מותניים, ונערכים לקראת האירוע הגדול שעומד לשנות את חייהם פור גוד. אבל מה לגבי משתתפי העונות הקודמות? רגע לפני שתיצמדו למסך מחדש, אחת ממשתתפי העונה השביעית של הריאליטי - עומר קינן - החליטה לשתף את שעל לבה. התוצאה? ארוכה.


לעוד ריכולים מהביצה:
עוז זהבי וליהי קורנובסקי נפרדו
דרמה על הסט: עדי ביטי נפצעת במהלך צילומים

מה אתם אומרים על הכניסה לאח הגדול, הייתם עושים את זה או עדיף לוותר? רכלו בפייסבוק

עומר קינן. יואב דודקביץ'
הכניסה ל'אח הגדול' בשנה בעברה, עומר קינן/יואב דודקביץ'

יוצאת העונה האחרונה שיתפה אתמול (ד') פוסט ארוך ומטלטל בפייסבוק - בו היא פונה לדיירים הנכנסים ואומרת: "אתם הולכים לשלם מחיר כבד".

קינן סיפרה על כל התהליך שעברה לפני הכניסה לבית הסגור, על האקס ועל השהייה שלה בבית, כשלטענתה, הדחתה המוקדמת הייתה חיובית: "אני חושבת שהדבר הכי טוב שקרה לי בחיים הוא שהודחתי שניה". עוד סיפרה כי האויב הגדול ביותר שלה בבית, הלא הוא שי חי שטען כי "צר עולמה כעולם הנמלה", הוא כיום אחד מחבריה הטובים ביותר: "כמה ששנאתי אותו, היום אנחנו חברים מאוד טובים", העידה. אוקיייי.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קטע מהפוסט של עומר קינן/מערכת וואלה!, צילום מסך

"קרסתי נפשית. הייתי הולכת ברחוב עם הראש למטה. מתביישת. הרגשתי שיש לי תסמינים של מניאה דפרסיה, ימים שאני ב'היי' ואני צוחקת ומחייכת וימים שאני לא מפסיקה לבכות מהבוקר עד הערב על כמה אני מרגישה שכל העולם שונא אותי. הייתי הולכת לאבא שלי להרצליה לעבודה שלו, הוא כבאי בהרצליה, הייתי יושבת ובוכה לו שעות", המשיכה לתאר, "מרגישה תסכול אינסופי. הרגשתי שאני לא יכולה לדבר עם אף אחד וגם אם אני אדבר אף אחד לא באמת יבין אותי. . לא ידעתי אפילו אם זה רעיון טוב בשבילי להתחיל תואר שאני במצב נפשי כזה גרוע. הרגשתי שאני צריכה מישהו שיכוון אותי. בפעם הראשונה בחיי הלכתי לפסיכולוגית".

קינן ממשיכה בלרלורים נוספים בפוסט הארוך, ולבסוף סיימה בפנייה מאוד ברורה לדיירים הנכנסים: "קחו בחשבון שלא הולך להיות לכם קל בכלל, ואתם הולכים לשלם מחיר כבד כשתאבדו את האנונימיות שלכם. אם חשבתם שאתם הולכים לבית מלון בקרוב, אז אתם טועים ובגדול".


וואלה! סלבס חולמת לאבד את האנונימיות שלה אבל מי ירצה לראות אותה איפשהו?

עומר קינן. ניר פקין
יש חיים אחרי 'האח הגדול'. עומר קינן/ניר פקין
דודו כהן עומר קינן. אור גפן,
עומר קינן ודודו כהן מעפולה/אור גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully